عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

لزوم افزایش درصد مشارکت دانشگاهیان در برنامه ‌های دهه مبارک فجر

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به لزوم افزایش درصد مشارکت دانشگاهیان در برنامه ‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌ های فرهنگی دانشگاه ‌های استان اردبیل با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید اتحاد و همدلی خود را نسبت به قبل افزایش دهند، گفت: اتحاد و همدلی باعث می ‌شود تا تصمیمات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص دشمنی همه ‌جانبه با ملت غیور ایران بی ‌اثر باشد .
رئیس کارگروه دانشجویی ستاد دهه مبارک فجر استان اردبیل ضمن تاکید بر همدلی و هم ‌افزایی دانشگاهیان در این عرصه، بر لزوم افزایش درصد مشارکت در برنامه ‌های دهه مبارک فجر تاکید نمود .
دکتر عباس فنی‌ اصل رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه ‌های استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی، گفت: در همین راستا در همان روزهای اول این حادثه دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برنامه گرامیداشت یاد شهدای سانحه هوایی برگزار کردند .
وی افزود: همدلی و هم‌ افزایی کلیه نیروهای دانشگاه در برنامه‌ ها نیاز است و این همدلی باعث می‌شود اشکالات برنامه به حداقل برسد .
فنی اصل به لزوم هماهنگی دانشگاه‌ ها در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: تلاش می‌ شود امسال نیز این هماهنگی و همدلی بیشتر از سال گذشته در برنامه‌ های این دهه انجام گردد.
گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.