عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

در راستای آشنایی با طرح های تحولی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛ بازدید بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی از ظرفیتهای جدید واحد اردبیل

به گزارش روابط عمومی واحد اردبیل، سعید حاجی محمدی گفت: در قالب یک برنامه منسجم کلیه کارکنان و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از طرح‌های تحولی و کارآفرین دانشگاه به عنوان ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در این واحد بازدید کردند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی اردبیل ادامه داد: در این بازدید که از اواسط دیماه و به مدت ۷ روز برگزار شد، کارکنان و اعضای محترم هیات علمی این واحد از مرکز سنجش سلامت سالن های تربیت بدنی و بدنسازی، سرای نوآوری مرکز رشد، تالار فرهیختگان، مزرعه تحقیقاتی و کشاورزی بازدید به عمل آوردند و تمامی طرح‌ها و ضرفیتهای ایجاد شده توسط مسئولین مربوطه تشریح شد.

وی هدف اصلی از این بازدیها را آشنایی بیشتر اساتید و کارکنان با طرح های تحولی دانشگاه عنوان کرده و افزود: این بازدیدهای بازخورد بسیار خوب و مفیدی داشت و اکثر شرکت کنندگان از این طرح استقبال کرده و آن را مفید دانستند.

حاجی محمدی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان یک دانشگاه کارآفرین، مسئله گرا و حکمت بنیان، بنا دارد تا با اجرای طرح‌های تحولی و مشارکتی، تا ۴ سال آینده تکیه ۹۵ درصدی دانشگاه به شهریه را ۴۰ درصد کاهش دهد.