عمومی | دانشگاه کردستان

نشست تخصصی برنامه درسی و فرهنگ والدینی برگزارشد

نشست تخصصی برنامه درسی و فرهنگ والدینی به همت انجمن علوم تربیتی دانشگاه کردستان در تالار مولوی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، نشست تخصصی برنامه درسی و فرهنگ والدینی به همت انجمن علوم تربیتی دانشگاه کردستان در تالار مولوی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار شد.
در ادامه این نشست نیز جلسه مشترک اعضای گروه علوم تربیتی دانشگاه کردستان با رئیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی در سالن جلسات دانشکده علوم انسانی برگزار شد. در این جلسه نخست آقای دکتر نعمت‌الله عزیزی در خصوص ظرفیت های علمی و پژوهشی گروه علوم تربیتی دانشگاه کردستان، تعامل و تبادل علمی با دانشگاه‌های اقلیم  کردستان عراق و نسبت دانشجویان خارجی و جایگاه ملی و رتبه دانشگاه کردستان مطالبی را بیان نمودند. سپس آقای دکتر ناصر شیربگی مدیر گروه علوم تربیتی آمادگی دانشگاه کردستان را جهت همکاری با انجمن علمی آموزش و پرورش تطبیقی اعلام کردند. گفتنی است،دکتر معدن دار نیز ضمن قدردانی از دعوت دانشگاه کردستان از ایشان، در خصوص تاسیس شعبه استانی و برگزاری کنفرانس منطقه ای با مشارکت انجمن ، دانشگاه کردستان و دانشگاههای اقلیم کردستان عراق مطالبی را عنوان کردند  جلسه با  موافقت اولیه طرفین برای انعقاد تفاهم نامه همکاری به پایان رسید.