عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مجموعه‌ای کم حاشیه و پرتلاش است/ گزارش تصویری

رییس حوزه ریاست دانشگاه در نشست صمیمی با کارشناسان و کارکنان ستادی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صدور فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی (ره) مبنی بر تشکل نهاد گزینش نشان از بلندنظری امام راحل در به‌کارگیری نیروهای معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی است.
دکتر حسین دارابی با ابلاغ تقدیر و تشکر رییس دانشگاه به مجموعه گزینش افزود: تلاش بی‌مانند همکاران ما در گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موجب کسب عناوین و رتبه‌های کشوری شد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره گزینش عنوان داشت: تعهد و ظرافتی که نیروهای گزینش در کار خود به کار می‌برند نشان از فرآیندها و حساسیت‌های آن داشته در گزینش افراد همواره ملاک کار حال و وضعیت فعلی موردتوجه قرار می‌گیرد.
دکتردارابی خاطرنشان کرد: پرهیز از افراط‌وتفریط نیز یکی از رمزهای موفقیت مجموعه گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این نشست گفت: حساسیت و دشواری کار گزینش به این دلیل است که نتیجه آن در شکل‌گیری و هدایت یک مجموعه بزرگ آشکار می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دشتی با تقدیر از زحمات هسته گزینش دانشگاه گفت: انتخاب و جذب نیروهای صالح، متعهد و مجرب در زمینه‌های مختلف شغلی حوزه سلامت که بتوانند به‌صورت سالم و متعهدانه خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند اهمیت دارد.
به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل نهاد گزینش، نشست صمیمی مشاور اجرایی رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با کارکنان ستادی هسته گزینه دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست محمدعلی پولادی، مدیر هسته گزینش دانشگاه، به ارائه گزارش عملکرد این هسته در یک سال گذشته پرداخت و از طرف دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز کتابی به‌رسم یادبود به کارشناسان و کارکنان ستادی هسته گزینش دانشگاه اهدا شد.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI