عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری نشست ادواری دانشکده ها در دانشکده پیراپزشکی

جلسه نشست ادواری هیئت رئیسه دانشگاه و روسای دانشکده های تابعه در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی؛ این نشست با حضور دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه، معاونین  دانشگاه، روسای دانشکده های تابعه مورخ ۲۵ دی ماه  برگزار گردید.
دکتر شیدفر رییس دانشکده پیراپزشکی ضمن خوشامدگویی به حضار و عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنانمان در حادثه جانگداز سقوط هواپیما و شهادت سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از تاریخچه دانشکده از بدو تاسیس مرکز ارائه داد.
وی شاخص های مربوط به فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی، موضوعات و برنامه عملیاتی آموزشی، گزارش مالی و بودجه هزینه کرد دانشکده را در قالب اسلاید به همراه توضیحاتی کامل بیان کرد.
همچنین در خصوص انجام آزمایشات و نگهداشت دستگاه های آزمایشگاهی قرار بر این شده است که تحت Network Lab  قرار بگیرد و پیشنهاد گردید که این مورد از رئیس آزمایشگاه جامع دانشگاه پیگیری و انجام شود. با توجه به گرانی روزافزون می بایستی تجهیزات هوشمندانه نگهداری شده و دستیابی اطلاعات دستگاه ها شامل زمان کارکرد، زمان تعمیرات و .. در اختیار رئیس دانشکده یا معاون پژوهشی دانشکده قرار گیرد.
دکتر کوهپایه زاده در این نشست گفت:  دانشکده در مورد تصویب چند شرکت دانش بنیان پیگیری و اقدام نماید. سالن همایش های رازی مسئول Network سالن های کنفرانس واحدها و آزمایشگاه جامع مسئول Network   آزمایشگاه های واحدهای تابعه تعیین گردید.
رییس دانشگاه در خصوص بودجه سال آینده و محدودیت های آن خواستار کاهش هزینه ها شده و به روسای دانشکده ها و مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی در خصوص قبول پروژه و برگزاری کارگاه ها با سازمانها و مراکز خارج از دانشگاه و جذب دانشجویان بین الملل جهت درآمدزایی و همچنین جذب بودجه مازاد اجازه عمل صادر نمود.
دکتر محقق معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نیز در خصوص بودجه سال آینده به دو نکته افزایش درآمد اختصاصی و صرفه جویی تاکید داشت.
همچنین دکتر مظاهری نژاد معاون آموزشی و  دکتر متولیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه توضیحاتی در مورد موضوعات آموزشی و پژوهشی ارائه کردند.