عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

بررسی ارایه خدمات بهداشتی- درمانی بخش ششده و قره بلاغ/دیدار با خانواده های شهیدان تقی زاده و عباسی/بازدید از مرکز بهداشتی – درمانی شبانه روزی شهر ششده

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا و جمعی از مدیران این معاونت با حضور در شهر ششده، در نشست با معتمدین و مسوولین به تشریح خدمات بهداشتی – درمانی ارایه شده در بخش ششده و قره بلاغ پرداختند.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی گفت: برای تحقق اهداف بهداشتی نیاز به همکاری بین بخشی با سایر ادارات می باشد و بدون این همکاریها بسیاری از اهداف به نتایج لازم نخواهد رسید.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: نتایج اقدامات بهداشتی در چند روز یا چند ماه بعد محسوس و قابل مشاهده نیست و نتایج اقدامات بهداشتی در سالها و نسل های آینده خود را نشان خواهد داد.

وی اضافه کرد: بسیاری از مسایل زیر بنایی در زمینه های مختلف در کشور ما مغفول مانده است و برای رخدادهایی نظیر تغییرات اقلیم، استفاده بی رویه از سموم و مشکل آب برنامه ریزیهای مناسبی انجام نشده است و ما باید به سمت برنامه ریزی و حل این مشکلات حرکت کنیم زیرا تمام بخشهای زندگی انسان نظیر بهداشت، اقتصاد، فرهنگ و روابط اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در این جلسه که مسولین واحدهای بهداشت محیط، ستاد گسترش شبکه و معاون اجرایی معاونت بهداشت حضور داشتند، مسایل و مشکلات بهداشتی – درمانی مورد بررسی قرار گرفت و به سوالات مسوولین و معتمدین شهر ششده پاسخ داده شد.

در ادامه معاون بهداشت دانشگاه و تیم همراه و مسوولین شهر ششده با خانواده های شهید کاظم تقی زاده و شهید مرتضی عباسی دیدار کردند.

بازدید معاون بهداشت دانشگاه و جمعی از مسئولین شهر ششده از مرکز بهداشتی - درمانی شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) ششده از دیگر برنامه های حضور معاون بهداشت بود که در این بازدید نحوه ی ارایه خدمات بهداشتی - درمانی پایش شد و درخواست اهالی و معتمدین شهر ششده در خصوص بهبود و گسترش خدمات دارویی و درمانی مورد بررسی قرار گرفت.