عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

جمع آوری کمک های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای کمک به سیل زدگان جنوب شرقی کشور

وبدا؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هیات محبان اهل بیت (ع) این دانشگاه در نظر دارد با توجه بارش های شدید نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در جنوب شرقی کشور و بی خانمان شدن تعداد زیادی از هموطنانمان و نیاز این عزیزان به تجهیزات گرمایشی با توجه برودت هوا، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و بویژه از سوی همکاران، اساتید و دانشجویان نیک اندیش این مجموعه می نماید.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این کمک ها بصورت نقدی و غیرنقدی از طریق روابط عمومی های مجموعه در ستاد دانشگاه، معاونت ها و بیمارستانها ، دانشکده ها، شبکه های بهداشت و درمان جمع آوری و در اسرع وقت به دست آسیب دیدگان در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان خواهد رسید.
وی کمکهای غیر نقدی مورد نیاز را شامل: پتو، اجاق گاز جهت پخت و پز، بخاری گاز سوز و نفت سوز، بالش و ملحفه، آب معدنی، برنج، حبوبات، کنسرو، روغن، ماکارونی و ...، پوشک بچه و وسایل بهداشتی و انواع البسه اعلام کرد.
به گفته وی، عزیزانی که تمایل به کمک به هموطنان سیل زده دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تا پایان دی ماه جاری به واحدهای مربوطه تحویل نمایند.
درخشان در پایان شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۱۵۶۶۰۲۸۳۱۲ به نام هیات محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را جهت واریز کمک های نقدی مردم و دانشگاهیان عزیز اعلام نمود.