عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به خانواده شهدای دانشجوی سانحه هوایی تسلیت گفتند





دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به خانواده شهدای دانشجوی سانحه هوایی تسلیت گفتند

دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در منزل خانواده شهیده «زهرا حسنی سعدی»، یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، با این خانواده شهید ابراز همدردی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،
دانشجویان، اساتید و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم به‌منظور عرض تسلیت و ابراز همدردی در منزل خانواده شهدای سعدی و از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی با بیان اینکه شهدا سانحه هوایی از نخبگان جامعه اسلامی هستند، اظهار کرد: همانطور که در روایتی مورد تاکید قرار گرفته است اگر فردی برای تحصیل علم از منزل خارج شود در مسیر جان خود را از دست دهد در مقام شهادت از دنیا رفته است.

حجت‌الاسلام محمد طاهری اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با وجود اینکه اکنون در ایام امتحانات هستند و وقت کمی دارند ادای احترام به خانواده شهدای سانحه هوایی را برای خود واجب دانسته و برای تکریم شهدا در این دیدار حضور یافته‌اند.

همچنین، مهدی‌زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدا عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به خانواده‌هایی که بستگان خود را در سانحه هوایی از دست داده‌اند، صبر و بردباری بخشد.

وی از شهدای سانحه هوایی به‌عنوان سرمایه‌های این کشور نام برد و تصریح کرد: دشمنان در شرایط امروز به دنبال ضربه‌زدن به اتحادی هستند که به برکت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست آمده است.

مادر شهیده «زهرا حسنی سعدی» از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نیز با تشکر از رهبر معظم انقلاب به‌خاطر پیام تسلیت معظم‌له با بیان اینکه در این حادثه فرزند و داماد او «محمد صالحه» که از جوانان نخبه انقلابی بودند از دست رفته‌اند، گفت: این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنیم چراکه رهبری دلسوخته اصلی این حادثه هستند.

خانم ملایی با تاکید بر اینکه اجازه دخالت و سوءاستفاده از این حادثه را به هیچ‌کس حتی داخلی‌ها نمی‌دهیم، افزود: امیدواریم مردم به سخنان و حرف‌های برخی که کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند توجهی نداشته باشند.