عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

مراسم تکریم و معارفه معاونت توسعه برگزار شد


مراسم تکریم دکتر محمد نعیمی معاون اسبق و معارفه دکتر ناصرصفار معاون جدید توسعه و مدیریت منابع با حضور دکتر فاضل رییس دانشگاه در تالار شهید آوینی دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه دکتر فاضل رییس دانشگاه از دکتر نعیمی به عنوان مدیری توانمند،مسلط و کاردان نام برد و گفت؛ ساخت بیمارستان ۵ اذر (مرکز تروما) در طی ۱۸ ماه سرآمد پروژه های بود که در ۲۵ مدیریت ایشان ساخته شد
وی سلامت کاری و مالی را از دیگر شاخصه های ایشان ذکر کرد و افزود: کار کردن در کنار بزرگانی چون دکتر نعیمی و سایر عزیزان برای من افتخار بوده است.
دکتر نعیمی معاون اسبق توسعه دانشگاه نیز قبل از سخنان رییس دانشگاه به ارائه عملکرد و دستاوردهای حوزه معاونت توسعه پرداخت و گفت علیرغم بی مهری هایی  که گاها در فضای مجازی دیده می شود اقدامات و فعالیتهای خوبی انجام شده است.
وی احداث مرکز ترومای ۵ آذر را جزء افتخارات دانشگاه عنوان کردو گفت؛ قطعا برکات ساخت این مرکزشامل حال مردم شریف استان شده است.
وی همچنین احداث پردیس بین الملل، سلامتکده طب سنتی، مرکز ناباروری، افزایش تخت دیالیز، کتابخانه بیمارستان، یادمان شهدای گمنام و چندین پروژه بزرگ دیگر را از جمله پروژه های عنوان کرد که با وجود تمام محدودیتها شروع و یا افتتاح شده اند.
دکتر ناصر صفار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت؛ همیشه کار کردن بعد از یک مدیر توانمند سخت است زیرا دکتر نعیمی علیرغم شرایط سخت مالی عملکرد بسیار درخشانی داشته اند.
وی همچنین مدیریت مشارکتی را اساس فعالیت خود عنوان کردو گفت؛ برای انجام امورات توسعه دست یاری بسوی تمام مدیران وکارکنان دراز می کنیم.