عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

برگزاری مراسم یادبود شهید سردار سلیمانی


مراسم سوگواری شهید سردار سلیمانی در مرکز آموزشی درمانی فرشچیان سینا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فرشچیان سینا، این مراسم با همکاری روابط عمومی، بسیج جامعه پزشکی و نظام پرستاری همدان برگزار شد و از همه همکاران دانشگاهی و همچنین فرماندهان سپاه دعوت به عمل آمد.

دکتر حیدری مقدم رئیس دانشگاه با حضور در این مراسم گفت:هیچ تحلیل گر نظامی نمی توانست ارزیابی کند که شهادت یک فرد میتواند این دومینوی سیاسی را در خاور میانه ایجاد کند.

وی افزود: نتیجه این اتفاق این است که خداوند متعال همه عزت و اقتدار و عظمت را به مجاهدانی که در راه خدا ایثار می کنند، هدیه می دهد.

دکتر حیدری مقدم گفت: شهادت سردارهمبستگی ملی را بین کشور ایران و عراق ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه در بیان شخصیت والای سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم انسانی بود که هر اتفاقی برایش افتاد به دلیل اقتدار و صفات شخص و اعتقاد قلبی خودش بود و جاذبه حداکثری برای دوستان و دافعه حداکثری برای دشمنان داشت.

در ادامه سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه استان و یکی ازهمرزمان شهید سلیمانی با تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین بیمارستان سینا گفت: حاج قاسم همیشه میگفت "باید استوار بود و قامت خم نکرد و از دشمن نترسید".

سردار فرجی در پاسخ به کسانی که میپرسند سردار قاآنی چه کسی است، اظهار کرد: سردار قاآنی همان کسی است که اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

در ادامه شیرازیان مداح مرکز در رسای شهید مرثیه سرایی و مداحی کرد.

همچنین مراسم گرامیداشت دیگری نیز در نمازخانه مرکز آموزشی درمانی فرشچیان سینا همزمان با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.