عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

باشگاه یادگیری مهرالبرز؛ پلی برای یادگیری مهارت

باشگاه یادگیری مهرالبرز چیست و چه اهدافی دارد؟
باشگاه یادگیری دانشگاه مهر البرز، بستری الکترونیکی است که با هدف پاسخ به نیازهای آموزشی و یادگیری کاربران فضای مجازی طراحی و پیاده سازی شده است. این باشگاه حاصل یک دهه تجربه دانشگاه مهر البرز در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و حرفه ای برای کسب و کار های مختلف می باشد. هدف اصلی راه اندازی باشگاه یادگیری دانشگاه مهر البرز، ایجاد تعامل و ارتباط دو سویه با کلیه کاربران دوره های مختلف آموزشی است که با دریافت و جمع آوری اطلاعات مفید، بتوانیم نقش موثرتری در ایفای نقش تعلیم و آموزش داشته باشیم. در باشگاه یادگیری مهرالبرز، دانش پژوهان به صورت هوشمند و هدفمند به منابع آموزشی موجود، که در قالب دوره های آموزش کوتاه مدت، کتاب، فایل های کمک آموزشی و ... است هدایت می شوند.در این بستر الکترونیکی، کاربران می توانند با توجه به علاقمندی خود موضوعات مختلف آموزشی را دریافت و به دیگران توصیه نمایند. همچنین این مسیر قابلیت بهره مندی کاربران از مزایای تشویقی در نظر گرفته شده برای هر فعالیت را دارا می باشد .
هم اکنون سامانه های زیر جهت دسترسی آسانتر کاربران پیش بینی شده است
دوره های موسسه علوم شناختی شامل دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران آکادمی توف نورد
مدیریت رفتار با رویکرد شناختی راهبردهای پرورش خلاقیت و نو آوری سطح اول مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش مدیریت ریسک
سنجش با رویکرد شناختی راهبرد های پرورش خلاقیت و نوآوری سطح دوم مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش مدیریت کیفیت
اصول یادگیری مبتنی بر مطالعات مغز مصاحبه بالینی کودک و نوجوانان سطح اول
روان شناسی شناختی آموزش مصاحبه بالینی کودک و نوجوانان سطح دوم

همچنین دوره مهارتی جدیدی تحت عنوان راه اندازی کسب و کار آنلاین ( بدون نیاز به کد نویسی) نیز در حال ثبت نام می باشد

دسترسی به اینترنت و تکنولوژی های نوین منجر به گسترش کسب و کارهای نوینی شده است و هزینه پائین راه اندازی آن به نسبت کسب و کارهای سنتی باعث اقبال بسیار بالای آن شده است و چه بسا موفقیت های بسیار زیادی نیز در مقایسه با کسب و کارهای سنتی مشابه بدست آورده اند.
با اندک بررسی گروه های فنی در بستر های مجازی شاهد تشکیل تیم های فنی برای راه اندازی این کسب و کارها هستیم یکی از کم هزینه ترین و مناسب ترین این کسب و کار ها راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و یا وب سایت های ارائه خدمات می باشد.
شاید یکی از عواملی که باعث شده خیلی از افراد ضمن داشتن شرایط و امکانات مناسب اقدامی صورت ندهند نداشتن دانش در خصوص شیوه راه اندازی مناسب این کسب و کار ها می باشد. بنابراین باشگاه یادگیری با علم به این دوره ای را تدوین کرده است که بدون نیاز به دانش کافی بتوانیم  کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنیم.
مباحث این دوره:
تعریف کسب و کار آنلاین
معرفی برخی از کسب و کارهای  موفق و نحوه موفقیت آنها
معرفی زیر ساخت های مورد نیاز
راه اندازی وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی با توجه به نوع فعالیت
نحوه مدیریت و تولید محتوای کسب و کار آنلاین
ارتقاء کسب و کار آنلاین
آشنایی با برخی از مسائل عمده حقوقی
مخاطبین دوره:
هدف ما در این دوره راه اندازی کسب و کار آنلان بدون نیاز به دانش فنی برای عموم هست بنابر این هر فردی که تمایل به راه اندازی کسب و کار را دارد می تواند در این دوره شرکت کند علاوه بر آن افرادی که در زمینه های مختلف در شبکه های مجازی و ... در حال کسب و کار می باشد برای انسجام در فعالیت و گسترش آن می تواند در این دوره ها شرکت کند.
نحوه برگزاری دوره:
شیوه برگزاری: آنلاین که بعد از پایان دوره فیلم ضبط شده در دسترس خواهد بود.
تعداد جلسات: ۲ جلسه دو ساعته
نحوه برقراری ارتباط: صوت و تصویر
نحوه تدریس: ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به صورت تمرین
لینک ثبت نام این دوره