عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران اوکراین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران اوکراین و به دنبال آن از دست دادن تعداد بیشماری از هموطنان و نخبگان کشورمان و نیز مسافرانی از دیگر کشورها را تسلیت و از خداوند برای خانواده های آنها صبر مسئلت نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

مام میهن ما، ایران  عزیز روزهایی سخت را سپری می کند. روزهایی که با آزمون پی در پی رنج جانکاه ازدست دادن عزیزترین فرزندان این مرز و بوم، در هم آمیخته و سنگینی مسئولیت را بر دوش بازماندگان بیش از همیشه می گذارد.

در رویداد دردناک سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که شوربختانه یادآور تراژدی رستم و سهراب شد، جمعی از بهترین فرزندان و دوستان خود را از دست دادیم و همه ما در این  سوگ شریک خانواده های این سفرکردگان هستیم. یکی از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سرکار خانم اسحاقیان، همکار عزیزمان در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) به طور ویژه داغدار برادر گرامیشان مرحوم مهدی اسحاقیان درچه هستند. جوان نخبه و ارزشمندی که برای ادامه تحصیل هجرت کرد و در آخرین سفر، آسمانی شد.

دانش آموختگان پزشکی ورودی کنکور ۱۳۶۱ دانشکده پزشکی اصفهان نیز در ماتم همکلاس قدیمی و دوست مهربان و خوشروی خود، خانم دکتر شکوفه چوپان نژاد به بهت نشسته اند. متخصص حاذق، مومن و متواضع زنان و مامایی که با یک دنیا عشق به مردم عمر خود را سرتاسر به آموختن و خدمت سپری کرد. اما  ناباورانه همراه با دو فرزندش سارا و صبا سعادت در این حادثه غم انگیز، دوستان و خانواده را برای همیشه تنها گذاشتند.

به نمایندگی از هیات رئیسه دانشگاه و از عمق جان میگویم که با همه دانشجویان، همکاران و خانواده های داغدیده به خصوص خانواده های محترم چوپان نژاد و اسحاقیان همدردیم و از خدای مهربان برای قلبهای رنجیده ایشان آرامش و صبر می خواهیم. دعا می کنیم که خداوند ما و همه مسئولان را در لحظات تصمیم های سخت تنها نگذارد و حق بینی، حق گویی، دفاع از تمامیت سرزمین، پشتیبانی حاکمیت ملی و ارزشهای انسانی و اسلامی را به همه ما عطا نماید و روح پاک این عزیزان سفرکرده را در جوار رحمت بیکران خود به آرامش و شادمانی ابدی مهمان فرماید.