عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

فراهم‌شدن جذب ۲۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان فارسان گفت: با پیگیری ‌های به عمل آمده، زمینه جذب ۲۰۰ دانشجوی خارجی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فراهم می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
دکتر ابراهیم رحیمی در این دیدار با قدردانی از زحمات مدیران قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان و معارفه رئیس جدید این واحد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد: باهمکاری مسئولین استانی و به ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان فارسان، با اختصاص تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد، در آینده ای نزدیک با جذب بهتر دانشجو، واحد فارسان از مرتبه کوچک به متوسط و در ادامه واحد بزرگ تبدیل شود.
وی بیان داشت: با بازدیدها و بررسی های به عمل آمده و فضاهای آموزشی و پتانسیل های موجود، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری می توانند در جذب دانشجویان خارجی موفق باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: با ایجاد یک تحول عظیم در نظام آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه با یک پیوست فرهنگی، ان شاالله شاهد اختصاص بیشتر رشته های جدید در مقاطع ارشد و دکتری تخصصی و جذب بهتر داشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی استان باشیم.
دکتر رحیمی افزود: باکیفی کردن آموزش، مساله محور شدن پژوهش و تجاری سازی و تولید علم، می توانیم در جذب رشته های جدید و حل مشکلات استان گام های موثری برداریم.
در این دیدار فرماندار شهرستان فارسان هم گفت: تغییر و تحول در مدیریت های استانی باید به سمت پیشرفت و توسعه آن مجموعه دانشگاهی باشد.
مرداس طاهری افزود: امیدواریم با معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان شاهد ایجاد رشته های جدید و در نهایت رشد و توسعه این مجموعه آموزشی در استان و شهرستان باشیم.
وی در پایان بیان داشت: فرمانداری فارسان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و تعامل بیشتر با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان به ویژه واحد فارسان اعلام می کند.
بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان، نشست با کارکنان و اعضای هیات علمی و مدعو، قدردانی از زحمات دکتر صادق صادقی و معرفی دکتر مهرداد یادگاری به عنوان سرپرست جدید واحد فارسان از دیگر برنامه ها بود.
اضافه می شود: در دیدار با فرماندار فارسان و بازدید از مجموعه واحد فارسان، دکتر نادر پور ارشد رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حسین جعفری معاون توسعه و خزانه دار استان و موسی یزدانی مدیر حراست استان حضور داشتند.