عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

فراخوان مقاله در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

فراخوان مقاله در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

هفدهمین کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران، ۱۹ و ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن رمز ایران در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
هفدهمین کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم ‌‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌‌ های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و تمامی علاقه ‌‌مندان این حوزه، بررسی چالش ‌‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تاکید بر امن‌‌ سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان است .
با توجه به اهمیت توجه به تهدیدات و مخاطرات سایبری«امنیت زیرساخت های حیاتی و حساس کشور» به عنوان محورهای ویژه علمی-ترویجی برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان دانشگاهیان، محققین و صنعت‌گران کشور در این حوزه ایجاد شود .
کمیته علمی این کنفرانس از تمامی استادان، دانشجویان و صنعتگران دعوت نموده است با ارسال مقاله ‌ها و حضور خود در این رویداد علمی شرکت نمایند. در ضمن از کلیه پژوهشگران دعوت می‌ شود مقاله ‌های خود را که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنفرانس یا سایر زمینه‌‌ های مرتبط است، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند .
عناوین اصلی محورهای کنفرانس :

لازم به ذکر است که این کنفرانس دارای ۲ فراخوان است. اولین فراخوان در زمستان ۹۸ به شرح زیر اعلام می‌شود :
مهلت ارسال مقاله ‌ها در فراخوان اول تا ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ و اعلام نتایج داوری فراخوان اول، ۲۱بهمن ماه۱۳۹۸. به مقاله ‌های پذیرفته شده پس از ثبت ‌نام در کنفرانس گواهی پذیرش اعطا می‌شود و ارائه مقاله ‌ها در زمان برگزاری کنفرانس صورت خواهد گرفت . دومین فراخوان نیز در بهار ۹۹ خواهد بود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .
از مقالات منتخب دعوت خواهد شد تا نسخه توسعه یافته ‌شان را (پس از داوری مجدد و سریع) در مجله ISeCure به چاپ رسانند. همچنین مقالات فارسی پذیرفته شده در کنفرانس در پایگاه Civilica نمایه خواهد شد.
دکتر مهدی علائیان، دبیر کنفرانس؛ دکتر مسعود هادیان دهکردی،  دبیر کمیته علمی کنفرانس و دکتر جواد وحیدی، دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه کنفرانس: ۰۲۱۷۳۲۲۵۴۱۵ تماس حاصل نموده و یا از طریق ایمیل iscisc iust.ac.ir ۲۰۲۰ مکاتبه نمایند. وب سایت رسمی کنفرانس به آدرس الکترونیکی http://iscisc ۲۰۲۰ .iust.ac.ir قابل دسترس است.

Sapp.ir/iust_iran