عمومی | دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول

برگزاری سومین همایش ریاضیات و کاربردها در دانشگاه‌صنعتی جندی شاپور دزفول

برگزاری سومین همایش ریاضیات و کاربردها در دانشگاه‌صنعتی جندی شاپور دزفول


به گزارش دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، دکتر علیرضا آل هفتن گفت: هدف از برگزاری  سومین کنفرانس منطقه ریاضیات و کاربرد آن در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، جمع کردن جامعه ریاضی مناطق مختلف کشور، بخصوص استان خوزستان برای انجام تبادلات علمی می باشد، که محدودیتی برای حضور دیگر استان‌ها در این کنفرانس وجود ندارد.
وی بیان نمود: علاقمندان به شرکت در این کنفرانس از امروز شنبه ۲۱ دی‌ لغایت ۱۳ بهمن ماه ۹۸ می‌تواند مقاله مقالات خود را در زمینه ریاضیات و کاربرد آن ارائه نمایند تا پس از بررسی و انجام داوری در کنفرانس ریاضیات که ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، شرکت داده شوند.
دبیر اجرایی کنفرانس ریاضی افزود: در این همایش دکتر مجید میرزا وزیری از دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر محمدرضا درفشه از دانشگاه تهران شرکت خواهند نمود، همچنین از اساتید دانشگاه چمران نیز بطور ویژه دعوت به عمل می‌آید.
دکتر آل هفتن ادامه داد: این همایش که با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد، درواقع خدمتی به جامعه ریاضی آموزش پرورش شهرستان دزفول با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خواهد نمود.