عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی ودرمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر مهربان صادقی به سمت سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این ابلاغیه خطاب به دکتر صادقی آماده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب می شوید.
در ادامه نیز از سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه خواسته شده است، ایجاد تعاملات مناسب با سایر دانشگاهها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی در خصوص استفاده از پتانسیل های پژوهشی مناسب، ارتقاءکیفی جایگاه پژوهش در سطح دانشگاه و حفظ و ارتقاء جایگاه دانشگاه در پژوهش کشور را مبنای برنامه ریزی های این معاونت قرار دهد.
استفاده از نیروهای کارآمد در ترکیب شورای پژوهشی و پیگیری مصوبات این شورا، حرکت در راستای سیاستهای کلان پژوهشی کشور به ویژه حوزه معاونت محترم تحقیقات و فناوری وزارت، نظارت دقیق بر روند تصویب و اجرای پروژه های تحقیقاتی، تعامل مناسب با مراکز تحقیقاتی ،شوراها و کمیته های مرتبط، هدایت پژوهشهای دانشگاهی بسوی تولید علم و فناوری و مدیریت حوزه معاونت تحقیقات و فناوری بر اساس معیار وجدان کاری و انضباط اجتماعی و در نظر گرفتن ابزارهای تشویقی مناسب دیگر مواردی است که از دکتر صادقی خواسته شده است در برنامه ریزی ها مبنا قرار دهد.
در پایان نیز دکتر شیرانی ابراز امیدواری کرده است؛ وی با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقاء آموزش و سلامت استان موفق و موید باشد .