عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تقدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز انتقام سخت توسط سپاه پاسداران


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛متن این پیام به
شرح ذیل است :

بسم الله القاصم الجبارین

یا اَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا اِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت اَقدامَکُم
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد

اقدام پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان نصرت الهی است که خداوند وعده داده و توسط سربازان فداکار اسلام در سپاه مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثمر رسید تا دشمن را در یکی از امن ترین پایگاه های استراتژیک خود درهم کوبیده و این پیام را به جهان مخابره کند که طبق فرمایش سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، در آنجایی که گمان آن را نمی برند ما حضور داریم و این حضور به معنای نشان دادن گوشه ای از قدرت دفاعی نیروی اسلام است.

در دنیایی که تهدید آمریکا هم تابو محسوب می شود، تمام مراکز نظامی آمریکا از ترس ایران در حالت آماده باش به سر می برند. فرماندهی کل قوا فرموده بودند:"دوران بزن و در رو تمام شده و می دانند اگر یکی بزنند ده تا می خورند"؛ اکنون دشمنان جنایتکار بدانند که این آغاز ماجراست و منتظر انتقام سخت از سوی ما باشند. آمریکا باید از منطقه خارج شود و بیماری ترس از غرب و انفعال و تحقیرشدگی در برابرِ غرب باید زدوده شود.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن حمایت از این حرکت بجا و به موقع سپاه پاسداران، تقدیر و تشکر خود را از این اقدام اعلام نموده و از اینکه سبب تسلی آلام قلوب ملت مصیبت دیده شده اند، سپاسگذاری  می کند و از درگاه الهی پیروزی قاطع سربازان اسلام در اهداف بلند جبهه مقاومت جهت نیل به آرمان های نورانی امام امت و رهبری معظم انقلاب به منظور رسیدن به آرمان شهر مهدویت و حکومت الهی ولی الله الاعظم اجر نهاده و سرافرازی  جبهه مقاومت را آرزو دارد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان