عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نامگذاری یکی از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛  دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای فرهنگی که صبح امروز( دوشنبه ) در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، حضور پرشور و میدانی مردم در مراسم تشییع این سردار و هم رزمان ایشان را نشان دهنده صداقت بیان و اندیشه سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود:  نام این شهید بزرگ،  از حافظه تاریخ هرگز پاک نخواهد شد .

وی،  در این راستا نامگذاری یکی از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  به نام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی را  مورد تاکید قرار داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به هجمه های دشمن در راستای تهاجم فرهنگی،  باید با دقت، ژرف نگری، تیزبینی و آسیب شناسی مناسب در حوزه فرهنگی دانشگاه گام  برداشت.

دکتر سالاری، لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری مراسم در دانشگاه  به ویژه  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی -نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز  شهادت سردار دلها  را تسلیت گفت و افزود: شهادت سردار سلیمانی چنان آتشی بر دلهای ما زده است که به این زودی خاموش نخواهد شد. وی ادامه داد: سردار تلاش کرد از همه فضاهای رسانه ای فاصله بگیرد و بی نام و نشان باشد و تنها با خدا معامله کرد. حضور خالصانه مردم در مراسم تشییع این بزرگ مرد انقلاب، عالم را متحیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در زمینه مسایل فرهنگی دانشگاه  تلاش کنیم تا بتوانیم در راستای اهداف این نظام و انقلاب اسلامی گام بر داریم.

در ادامه دکتر رستم پور-  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  اظهار کرد: شهید سلیمانی مزد اخلاص خود را گرفت و قطعا خون شهید سلیمانی و هم رزمانش پایمال نخواهد شد و استکبار را به زانو در خواهد آورد .

وی  با اشاره به برنامه های آتی حوزه فرهنگی، خواستار حمایت و توجه بیشتر مسوولان دانشگاه  در این حوزه شد.

ساماندهی کانون ها و کمیته های حوزه فرهنگی و دانشجویی و لزوم برنامه ریزی دقیق در خصوص  برگزاری برنامه ها و مراسم دانشگاه،  از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود./ن