عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تایباد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تایباد، در جریان روند ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش وب دا، دکتر شاپور بدیعی به همراه جمعی از مدیران این معاونت ضمن بازدید از بخش های مختلف این بخش و عیادت از بیماران بستری، روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان الانبیاء(ص) را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

دیدار با رییس و اعضای شورای شهر تایباد، نشست با مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد و مسئولان شهرستان  و بازدید از بخش در حال ساخت دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از دیگر برنامه های سفر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شهرستان تایباد بود.

مدیر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید در گفتگو با وب دا در خصوص روند ساخت بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد: بازسازی بخش دیالیز این مرکز از حدود یک ماه پیش در مساحت ۸۰ متر مربع آغاز شده است و در قالب این برنامه تمامی زیر ساختها و تجهیزات این بخش بر اساس استانداردهای هتلینگ بازسازی خواهد شد.

دکتر علی رضا جوان با بیان اینکه طرح بازسازی این بخش در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد: : با بهره برداری از این بخش ۸ تخت بستری و ۲ تخت ایزوله به بیماران دیالیزی خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: بازسازی اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و الحاق ۲۰۰ متر مربع فضای جدید به این بخش از دیگر برنامه هایی است که در این مرکز در دستور کار قرار گرفته است.

{jcomments on}