عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

نامگذاری یک سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سالن اجتماعات در حال ساخت سازمان مرکزی به نام این سردار شهید نامگذاری خواهد شد.

وبدا سبزوار/ مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروزدوشنبه ۱۶دی ماه سال جاری با حضور اعضای هیات رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین و کارکنان و دانشجویان در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی که همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذراند، به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارنه آمریکا در به شهادت رساندن این سردار سرافراز،افزود: داغ شهادت این سردار بزرگ اسلام داغی سنگین است و امیدوارم روح آن شهید با شهدای کربلا محشور شود و ما نیز ادامه دهنده راه پرافتخار این شهید والامقام باشیم.

دکتر مسلم با تجلیل از مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار سردار شهید سپهبد سلیمانی،اضافه کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سالن اجتماعات در حال ساخت سازمان مرکزی به نام این سردار شهید نامگذاری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شرمنده خون شهیدان نباشیم، تاکید کرد: ملت ایران با بزرگواری و حضور پر شور خود در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود به راه شهیدان را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا و همراهان پلیدش، بر ادامه راه آن شهید والا مقام تاکید و عهد و میثاقی مجدد بستند.

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهد عالی مقام ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق و همراهان آنان سحرگاه جمعه در حمله تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.