عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

رئیس دانشگاه با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرد


همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) وهفته بزرگداشت پرستار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با دو همکار پرستار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر دیدار کرد.

وبدا سبزوار/ همزمان با هفته بزرگداشت پرستار صبح امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه سال جاری با حضور دکترعلیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، مهندس محتشمی رئیس بنیاد شهید شهرستان و دیگر مسئولین از اعظم حشمتی و رضا حمزه، پرستاران نمونه دانشگاه که از خانوادهای معظم شاهد و ایثارگرهم می باشند تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این دیدارها ضمن ارج نهادن به شان و منزلت شهدا و ایثارگران در گفتگو با وبدا ،اظهار کرد: خانواده شهداء و منسوبین به جامعه ایثارگری وظیفه سنگین و رسالت سنگین تر و نقش مهم تری در زنده نگه داشتن یاد شهداء بر عهده دارند که استمرار حرکت در مسیر خدمت یکی از مصادیق بارز و جلوه های عینی این مسئولیت شناسی اجتماعی است.

وی صیانت از نهاد ارزشمند خانواده را از دیگر وظایف عمومی همه افراد جامعه عنوان کرد و افزود : بسیاری ازخانوده های شهداء و ایثاگر در این زمینه نیز الگو و اسوه های کاملی برای دیگران هستند.

دکتر مسلم با بیان اینکه الگوگیری از منش و سیره شهدا یک فرهنگ ارزشی و انقلابی است،اضافه کرد: ما به عنوان خادمان مردم در حوزه سلامت، خدمت به خانواده شهدا را افتخار خود می دانیم وامیدواریم توفیق خدمت به این عزیزان را به معنی قدرشناس واقعی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.