عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

توصیه نماینده ولی فقیه به پرستاران؛ خدامحور حرکت کنید

وبدا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران و تقدیر از زحمات این قشر فرهیخته، با اشاره به نقش محوری این عزیزان در تامین سلامت و حفظ جان افراد از آنان خواست خدا محور حرکت نمایند و برای ارائه بهترین خدمت به کارشان باور داشته باشند.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در یازدهمین روز از دیماه ۹۸ در جمع شرکت کنندگان در مراسم تجلیل از پرستاران برگزیده استان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به رشادت های حضرت زینب کبری (س) در مراقبت و نگهداری از بازماندگان قیام اباعبد الله الحسین (ع) در برابر ظلم یزیدیان گفت: نامگذاری ولادت این بانوی بزرگ به نام روز پرستار نشان از جایگاه ویژه پرستاران و نقش بی بدیل این عزیزان در حفظ سلامت جامعه دارد.
وی، ایمان و خدامحوری را از عوامل مهم غلبه پرستاران بر سختی‌های این حرفه و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: بی‎شک الگوگیری از این بانوی مکرم اسلام خانم زینب کبری (س) رمز موفقیت فعالان این عرصه است.
وی، خدمت پرستاران را به مثابه خدمت به عالم بشریت دانست و گفت: نجات جان یک بیمار خدمت به تمام عالم و نجات تمام بشریت است و پرستاران باید قدر جایگاه خود را بدانند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: پرستاران به مراتب رسالتی سخت‌تر از پزشکان برعهده دارند و باید تا حد ممکن با رفع مسائل و مشکلات این قشر در بهبود عملکرد پرستاران گام برداشت.