عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

روز پرکار واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ پلمپ مراکز غیر مجاز شهرستان های گچساران و باشت


مراکز غیرمجاز شهرستان های گچساران و باشت توسط کارشناسان و بازرسان نظارت، نماینده حقوقی معاونت درمان دانشگاه و با همراهی کارشناسان تعزیرات حکومتی پلمپ شدند .

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛ مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان از حضور کارشناسان این واحد در شهرستان های گچساران و باشت خبر داد و گفت: تیمی متشکل از کارشناسان واحد نظارت و بازرسی معاونت درمان و تعزیرات حکومتی استان، ضمن هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با حضور سرزده در این شهرستان چند مرکز غیر مجاز فعال در حوزه پوست مو و زیبایی را پلمپ کردند.

دکتر توانا در خصوص فعالیت های غیرمجاز در حوزه پوست، مو و زیبایی عنوان کرد: متاسفانه افراد مختلف بدون داشتن تخصص و صلاحیت حرفه ای مربوطه، با انتشار تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات زیبایی می کنند که با توجه به عدم آگاهی و دانش تخصصی، سلامتی افراد جامعه را در معرض خطر قرار می دهند و عوارض جبران ناپذیری ایجاد می کند.

وی افزود: تلاش همکاران نظارت و بازرسی معاونت درمان برای جلوگیری از خدمات غیر قانونی موسسات و مراکز غیر مجاز در شهرستان باشت هم منجر به پلمپ یک مرکز غیرمجاز لیزر شد .

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه گفت: به مردم استان توصیه می کنم برای انجام اقدام های زیبایی پوست و مو و لیزر به متخصص پوست و مو که از طرف دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان دانشگاه، مجوز و صلاحیت انجام این گونه اقدامات به آنها داده شده مراجعه کنند و سلامتی خود را توسط افراد غیر مجاز به خطر نیندازند.

وی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان نظارت و تیم نظارتی که پایش، ارزیابی و بازرسی آنها منجر به پلمپ موسسات غیر مجاز شد تقدیر کرد.