عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر علی اصغر خالقی در بخشی از این پیام آورده است: سردار پرافتخار و تکرار نشدنی جهان اسلام و مالک اشتر مقام عظمای ولایت به ملکوت اعلی پیوست و این حداقل هدیه خدا برای برترین و برگزیده ترین بندگان خویش است.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِّنَ الْمُوْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

سردار پرافتخار و تکرار نشدنی جهان اسلام و مالک اشتر مقام عظمای ولایت به ملکوت اعلی پیوست و این حداقل هدیه خدا برای برترین و برگزیده ترین بندگان خویش است.

آزادیخواهان جهان و بخصوص مردم نجیب ایران اسلامی، اسوه اخلاص و سلحشوری، بنیانگذار مقاومت نوین اسلامی را با دلی مملو از حزن و اندوه از دست دادند، عمق و گستردگی خدمت این سردار پرافتخار محدود به جغرافیای خاصی نیست، روح حاکم بر مقاومت جهان متاثر از نگاه و تفکر او بوده وخواهد ماند .

بی شک همانطور که وجود این سردار بزرگ اسلام با فرماندهی بر دلها، توانست معادله و نقشه جغرافیایی منطقه را به نفع اسلام ناب محمدی(ص) تغییر دهد، خون پاک و مطهر او و همراهان سرافرازش نیز تکمیل کننده راهش خواهد شد و بیش از همه، قلوب دلدادگان او را برای استکبار ستیزی نزدیکتر خواهد کرد

اینجانب و جامعه دانشگاهی شهرستان فسا با قلبی آکنده از حزن و اندوه و با امید به سرافرازی اسلام ، این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب و همه مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم .