عمومی | موسسه آموزش عالی امین (فولادشهر)

اطلاعیه مهم روابط عمومی موسسه

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سردار نامدار و محبوب دل‌ها «سپهبد قاسم سلیمانی» نشان دیگری از عناد و کینه‌ورزی بدخواهان ایران اسلامی و سندی محکم بر نابخردی و ستیزه‌جویی این بزدلان ستم‌پیشه است.
وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری ، ضمن محکوم کردن این ترور ددمنشانه و با تکریم و تعظیم به مقام بلند آن شهید گرانقدر اعلام می‌دارد:
مجموعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در صورتی که در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۸ (هم‌زمان با آئین تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی) برنامه‌ای برای برگزاری آزمون‌های پایان نیم‌سال تحصیلی تدارک دیده‌اند می‌توانند با به تعویق انداختن آن آزمون، با دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مند به شرکت در آئین یادشده و ادای احترام به آن شهید عزیز همراهی کنند.
براساس دستورالعمل فوق موسسه آموزش عالی امین نیز ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار, تمام قد در این آیین بزرگ شرکت خواهد کرد.
لذا بدلیل درخواستهای مکرر دانشجویان و اساتید و پرسنل انقلابی موسسه جهت حضور در این مراسم ، آموزش مرکزی موسسه به اطلاع دانشجویان عزیز میرساند کلیه امتحانات روز دوشنبه مورخ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ تعویق و به روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ در همان ساعات موکول میشود.
حضور شما دانشجویان قدر شناس در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز مسیر انتقام و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی بویژه آمریکا جهان خوار خواهد بود.
((روابط عمومی موسسه آموزش عالی امین))