عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

بیانیه ریاست ،اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام

آرزوی حاج قاسم شهادت بود ، مبادا سست شوید...

خبر شهادت مالک اشتر که به امیر المومنین علیه السّلام رسید بسیار اندوهگین و افسرده خاطر شد گریست و بر منبر تشریف برده فرمود: "ما از خدا هستیم و به سوى او باز مى گردیم، و ستایش خداوندى را سزا است که پروردگار جهانیان است، بار خدایا من مصیبت اشتر را نزد تو به شمار مى آورم، زیرا مرگ او از سوگهاى روزگار است، خدا مالک را رحمت فرماید که به عهد خود وفاء نمود، و مدّتش را به پایان رسانید، و پروردگارش را ملاقات کرد، با اینکه ما تعهّد نموده ایم که پس از مصیبت رسول خدا- صلّى اللّه علیه و آله بر هر مصیبتى شکیبا باشیم، زیرا آن بزرگترین مصیبتها بود....، آگاه باشید به خدا سوگند مرگ تو اى مالک، جهانى را ویران و جهانى را شاد مى سازد ....

خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس توسط پهبادهای آمریکایی در عراق، یعنی اینکه راهبردها و راهکارهای آمریکا در منطقه جواب نداده و آنها مجبور شده‌اند دست به این جنایت هولناک بزنند.

امروز اگر حاج قاسم و ابومهدی به آرزوی خود رسیده‌اند اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده‌اند که بتواند نبرد را با نیروهای تازه نفس ادامه دهد.

برادران وخواهران گرامی نگران نباشید، امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید اما بدانیم که این جبهه هزاران مالک دارد و تیغ تدبیر سیدعلی هنوز هست. مبادا محزون شوید، مبادا ناامید شوید، مبادا سست شوید. خون حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود کمااینکه خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید. خون حاج قاسم و ابو مهدی عزیز، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت و دلبسته به اسلام را در راه مقاومت محکم خواهد کرد. مبادا مبادا ناامید شوید.

جبهه مقاومت از این به بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. آمریکایی‌ها من بعد نه در خلیج فارس که در هیچ کجای عالم امنیت نخواهند داشت.

در آخر ما دانشگاهیان ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری و همه حامیان و پیروان خط ولایت و خانواده محترم سردار شهید ، محکم و استوار ایستاده و گوش بفرمان رهبر مقتدر بوده و خواستار انتقام این فاجعه بزرگ از استعمار جهانی هستیم .

ریاست ،اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان