عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

پیام تسلیت دانشگاه آ زاد اسلامی کاشان به مناسبت شهادت حاح قاسم سلیمانی

پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به مناسبت شهادت سردار اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی

" من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه "

سردار سلیمانی مصداق بارز " و منهم من ینتظر" بود. شهیدقاسم سلیمانی حماسه و عرفان را به هم آمیخت و به الگویی از تقوی و اخلاق برای مجاهدان جبهه نور تبدیل شد. خواب را از چشمان پلید شیطان صفتان گرفت و آرزوی های شیطانی آنان در جهان اسلام از سوریه تا عراق و افغانستان را بر باد داد. هیمنه داعش و اربابان آنها و دولت تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین الملل را شکست .

شهیدحاج قاسم سلیمانی حیات ابدی یافت و مدال "عند ربهم یرزقون" پاداش خدمات خالصانه او به اسلام بود .

سرادر شهید شجره طیبه مقاومت را در جهان اسلام از فلسطین تا لبنان و عراق و سوریه بارور ساخت شجره ای که میوه با طراوت آن برای همیشه کام موحدان و آزادگان جهان را شیرین خواهد کرد او مقتدای مردان بزرگ جهاد و مبارزه در راه اسلام شد و برای همیشه خواهد ماند .

سرادر شهید مصداق" رجال لا تلهیهم تجاره ولا بیع عن ذکرالله" بود. مالک اشتری بود که تا نزدیک خیمه معاویه زمان به پیش رفت و رعب و وحشت را ارمغان رشادت و مروت و مردانگی خود برای دشمن قرار داد . بدون شک شهادت سردار رشید اسلام و محبوب قلب مقام ولایت امام خامنه ای و مردم قدر شناس امت اسلامی منشا تحولی بزرگ و غیر قابل پیش بینی در منطقه خواهد بود .

پیام شهادت سردار شهید برای بیگانگان ذلت و تحقیر و انتقام است. و برای دلبستگان داخلی به وعد و وعیدهای آمریکای جنایتکار هشدار و بصیرت افزایی است

" لا ضیر انا الی ربنا منقلبون "