عمومی | دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول

پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پی شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پی شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
من المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً
مکتب اسلام در طول قرنها حیات، همواره مرهون حضور شخصیتهای ارزشمندی بوده که با گوهره جان، در مسیر آزادگی و اعتلای اسلام و قرآن ایستاده اند و با تاسی به سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، مسیر حق را پیموده اند. خاک پاک ایران نیز به برکت اسلام، فرزندان شایستهای از این دست در خود پرورش داده که بی شک سردار قاسم سلیمانی، از شایستهترین این فرزندان بود که لحظه لحظه حیات پربرکتش را صرف تعالی دین و آبادی وطن کرد و نام او تا همیشه تاریخ، سربلند و پیروز است.
حاج قاسم سلیمانی در تمامی دوران بعد از انقلاب اسلامی  با همه نیروهای انقلاب رابطه صمیمانه داشت و فراتر از جریان های سیاسی خود را تعریف کرده بود.
تلاش بی وقفه ایشان در مبارزه با گروهک تروریستی داعش او را به نماد مبارزه با تروریسم و افراطی گری در دنیای اسلام بدل کرده بود
امروز سر دمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید، صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی صفّی بلند و بنیانی مرصوص است. رحمت خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی و بر همه مجاهدان راه حق.
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ضمن تسلیت عروج  ملکوتی این سردار سرافراز اسلام که صبورانه زیست،صادقانه آموخت،صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پرکشید به  رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا،نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ،مردم بزگوار ایران ،آزادی خواهان جهان و به همسر فداکار ایشان و فرزندان گرانقدرشان،از  درگاه خداوند سبحان برای آن شهید والا مقام غفران و رحمت الهی و برای ملت سوگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.