عمومی | دانشگاه شهرکرد

پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام دکتر سعید صفی شلمزاری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۴ دی ۹۸ در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُوْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً»

«از میان مومنان، بزرگ‌مردانى هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند؛ برخى از آنان به پیمان عمل کرده و به شهادت رسیدند و بعضى دیگر در انتظار شهادت هستند، و هرگز عقیده و پیمان خود را تغییر ندادند.» (سوره احزاب، آیه ۲۳)

اِنَّا لِلّه و اِنّا اِلَیهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر خون پاک‌ترین انسان‌ها، توسط شقی‌ترین آحاد بشر به زمین ریخته شده و تروریست بین‌المللی آمریکا_صهیونیستی در اقدامی جنایتکارنه، اشتباهی بس بزرگ و راهبردی کرده و باعث به شهادت رسیدن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان بزرگ اسلام شده است.

خبر شهادت این سردار رشید و همراهان عزیزش، داغ بزرگی است بر دلِ صبور امت اسلامی و جبهه مقاومت؛ اما شهادت بهترین سرنوشتی است که برای مجاهدین راه خدا رقم می‌خورد و کمتر از مدال پرافتخار شهادت برای این بزرگ‌مردان و شیردلان زیبنده نیست و باید گفت: شهادت گوارایتان باد!

سردمدارن سفاک و بزدل این رژیم‌ها بدانند راه سردار و همرزمانش ادامه خواهد داشت و انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود و مسئولیت تمام عواقب این جنایت برعهده آنهاست.

«قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا اِلَّا اِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ اَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ اَوْ بِاَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا اِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ»

«بگو جز شهادت و پیروزی که هر دو هم خوب‌اند، مگر انتظار عاقبت دیگری را برای ما می‌کشید؟! ولی ما درباره شما انتظار می‌کشیم که خدا از طرف خودش یا به دست ما، به عذابی سخت دچارتان کند! پس چشم‌به‌راه باشید که ما هم با شما منتظر می‌مانیم.» (سوره توبه، آیه ۵۷)

بی شک سردار سلیمانی تنها یک نفر نبود؛ بلکه یک عقیده و یک مکتب بوده و هست و دانشگاه‌های ایران اسلامی، الگوی تربیتی خود را همچو سلیمانی‌هایی قرار خواهند داد که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (رحمت‌الله علیه) هستند.

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او؛ بویژه شهید ابومهدی المهندس را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله)، امت اسلامی و خانواده بزرگ ایران عزیز؛ خصوصا مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری و خانواده این شهیدان بزرگ، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

درود خدا بر مردان بزرگی که شهادتشان همچون زنده بودنشان دنیا را تکان خواهد داد.

والسلام علی المجاهدین فی الله و الشهداء فی سبیله