عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پرستاران نمونه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تجلیل شدند/گزارش تصویری

مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در این آیین گفت: حضور پرستاران همواره تسکین دردهای بیماران و مرهمی بر زخم‌های آنان است.
دکتر حسین دارابی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران خود در رنج و درد زندگی می‌کنند تا برای بیماران و خانواده‌های آنان آرامش به ارمغان بیاورند.
وی با ابلاغ پیام تبریک رییس دانشگاه به پرستاران افزود: تلاش‌ها و ایثارگری‌های مجموعه پرستاری مراکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و قلب بوشهر ستودنی است.
دکتر دارابی خاطرنشان کرد: پرستار و شغل پرستاری با صبر و شکیبایی شناخته می‌شود و این مهم برگرفته از آموزه‌های اسوه صبر و استقامت، بانوی پرستار همیشه جاوید اسلام، حضرت زینب (س) است.
رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز در این آیین گفت: اجرای سیاست‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بدون همکاری و همراهی پرستاران امکان‌پذیر نیست.
دکتر عاطفه اسفندیاری با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: موفقیت‌های به‌دست‌آمده در مراکز آموزشی درمانی استان بوشهر مرهون تلاش‌های صادقانه، خالصانه و فداکارانه پرستاران است.
آیین تجلیل از پرستاران نمونه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر با حضور مشاور اجرایی رییس دانشگاه، معاون درمان و رییس هلال‌احمر استان بوشهر در سالروز ولادت حضرت زینب (س) با معرفی و تقدیر از پرستاران نمونه این مرکز برگزار شد.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI