کتاب طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی مولفان: احمد نداییفرد، پروانه رضاخانلی. ۷دیماه ۱۳۹۸
در این کتاب به موضوع طراحی محصول و چگونگی شناخت و تبیین تعاملات در محصولات پرداخته میشود. از اینرو ویژگیهای عناصر مهم در تعاملات انسان بیان و انواع مختلف کنترل تعامل از منظر تعاملی معرفی میشود. سپس سیستم تعامل و رابطه آن به عنوان پایهای نظری برای قابل استفاده بودن در طراحی بررسی میشود. در پایان طراحی تعاملات در محصولات صنعتی و رابطههای کاربر - محصولات مورد مطالعه قرار میگیرد.
طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی
مولفان:
احمد نداییفرد ، پروانه رضاخانلی
ناشر: مرکب هنر
زبان: فارسی
ردهبندی دیویی: ۷۴۵.۲
سال چاپ: ۱۳۹۷
نوبت چاپ: ۱
تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحات: ۳۰۶
قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)
شابک ۱۰ رقمی: ۶۲۲۹۹۴۹۹۹۷
شابک ۱۳ رقمی: ۹۷۸۶۲۲۹۹۴۹۹۹۳