عمومی | انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران

کتاب طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی مولفان: احمد ندایی‌فرد، پروانه رضاخانلی. ۷دیماه ۱۳۹۸

در این کتاب به موضوع طراحی محصول و چگونگی شناخت و تبیین تعاملات در محصولات پرداخته می‌شود. از این‌رو ویژگی‌های عناصر مهم در تعاملات انسان بیان و انواع مختلف کنترل تعامل از منظر تعاملی معرفی می‌شود. سپس سیستم تعامل و رابطه آن به عنوان پایه‌ای نظری برای قابل استفاده بودن در طراحی بررسی می‌شود. در پایان طراحی تعاملات در محصولات صنعتی و رابطه‌های کاربر - محصولات مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی

مولفان:

احمد ندایی‌فرد ، پروانه رضاخانلی

ناشر: مرکب هنر

زبان: فارسی

رده‌بندی دیویی: ۷۴۵.۲

سال چاپ: ۱۳۹۷

نوبت چاپ: ۱

تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

تعداد صفحات: ۳۰۶

قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)

شابک ۱۰ رقمی: ۶۲۲۹۹۴۹۹۹۷

شابک ۱۳ رقمی: ۹۷۸۶۲۲۹۹۴۹۹۹۳