عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در مجتمع آموزش عالی اسفراین

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰ - تعداد بازدید : ۲۹۴ چاپ خبر
اخبار دانشگاه برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در مجتمع آموزش عالی اسفراین
آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و برگزیدگان مسابقات پژوهشی در مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، آئین اختتامیه  هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از اعضا هیات علمی و فعالان عرصه پژوهش و برگزیدگان مسابقات هفته پژوهش و فناوری دانشگاه با حضور دکتر حیدری ریاست مجتمع، دکتر حاتمی  معاونت محترم آموزشی و پژوهشی، دکتر جمیلی شیروان مدیر پژوهشی دانشگاه، اعضای هیات علمی و جمعی از  اساتید و دانشجویان در سالن همایش مهرگان مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید .
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران دکتر مصطفی حیدری ریاست مجتمع در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال جاری و برنامه های پیش و روی این مجتمع، با تقدیر از دستاوردهای خوب دانشجویان و اعضا هیات علمی در حوزه های پژوهشی به اهمیت پژوهش و فناوری در دانشگاه پرداخته و آن را یکی از ارکان توسعه کشور نامیدند.
در ادامه دکترزهرا جمیلی مدیریت پژوهش و فناوری مجتمع در سخنانی به بیان مهمترین فعالیتها و برنامه های مجتمع در هفته پژوهش پرداخته و با اشاره به حضور مجتمع در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن بازار خراسان شمالی و انتخاب اعضا هیات علمی مجتمع به عنوان پژوهشگر برتر استان در حوزه ی فنی و مهندسی و فناور برتر استان ،گزارشی از نشست ها و سمینارهای علمی،کارگاه های مهارت افزایی، مسابقات دانشجوئی در حوزه ی فنی و مهندسی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مجتمع در سطح دانشگاه ارائه نمود.
وی در ادامه بررسی پرونده یکساله پژوهشی اعضا هیات علمی و انتخاب پزوهشگر برتر مجتمع و پژوهشگران شتیسته تقدیر را از دیگر فعالیتهای این مدیریت در هفته پژوهش دانست.
در پایان این جلسه نیز از افراد برگزیده عرصه پژوهش شامل پژوهشگران برتر، دانشجویان برگزیده در مسابقات هفته پژوهش و عوامل اجرائی آن تقدیر گردید.






منبع:
نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین
کلمات کلیدی: #مجتمع_آموزش_عالی_اسفراین
اخبار مرتبط
برگزاری آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در مجتمع آموزش عالی اسفراین آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و برگزیدگان مسابقات پژوهشی در مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید
نشست هم اندیشی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار شد نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه با حضور امام جمعه محترم شهرستان،مدیریت و اساتید حوزه و ریاست ، مدیران و اعضا هیات علمی دانشگاه در مجتمع آموزش عالی اسفراین برگزار گردید.
آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و اعلام پژوهشگران و فن آوران برتر استانی انتخاب اعضا هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین به عنوان پژوهشگران برگزیده استانی در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار خراسان شمالی افتتاح شد. نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار خراسان شمالی با حضور دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی علمی و پژوهشی استان افتتاح گردید.


آخرین اخبار
پربازدید ترین ها
تقویم آموزشی نیم سال دوم چهار شنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۵
رویدادها و برنامه های هفته پژوهش شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴
تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۸-۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۶
هفته ی سراهای دانشجوئی گرامی باد یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰
تقویم آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳