عمومی | دانشگاه هرمزگان

بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش فناوری استان هرمزگان در سال ۹۸ افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان : با حضور مقامات استانی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان هرمزگان گشایش یافت و دانشگاه های استان، مراکز علمی و پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های اجرایی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هرمزگان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  اظهار داشت: همه ساله برای ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای مراکز علمی و فناوری و پژوهشی استان به مدت یک هفته این نمایشگاه در بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور و فرهنگیان استان، پژوهشکده های مستقر در استان، پارک علم و فناوری، مراکز رشد، R&D (تحقیق و توسعه) صنعت و همچنین دستگاه های اجرایی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

دکتر حسین زینعلی پور گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرد و تا روز چهارشنبه به صورت صبح از ساعت ۸ ونیم تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم باز است .

وی در پایان افزود: روز پنج شنبه نیز در محل دانشگاه علوم پزسکی از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، صنعت و دستگاه های اجرایی تجلیل خواهد شد.