راهنمای فرآیند درخواست فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری
احتراما در خصوص دانشجویان متقاضی فرصت تحقیقاتی داخل/خارج کشور خواهشمند است مراحل ذیل جهت ثبت تقاضا مد نظر قرار گیرد.
۱. ارسال نامه پذیرش + صورت جلسات موافقت با فرصت متقاضی در شورای گروه و دانشکده، از دانشکده به تحصیلات تکمیلی
۲. تکمیل و تائید پرونده متقاضی در تحصیلات تکمیلی(و ثبت در سامانه گلستان)
۳. ارسال پرونده فیزیکی متقاضی از تحصیلات تکمیلی به حوزه معاونت پژوهش و فناوری
۴. بررسی نهایی و رفع نقص مدارک در حوزه معاونت پژوهش و فناوری(مراجعه حضوری متقاضی به حوزه معاونت پژوهش و فناوری در این مرحله الزامی می باشد)
۵. ثبت درخواست و بارگذاری مدارک لازم در سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir (توسط دانشجو)
شایان ذکر است مراحل تسویه حساب فرصت تحقیقاتی به شرح ذیل می باشد:
فرصت تحقیقاتی داخل کشور:
۱. ارائه نامه خاتمه دوره از معاونت آموزشی یا تحصیلات تکمیلی دانشگاه مقصد با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره+ ارائه گزارش فرصت تحقیقاتی در قالب نامه رسمی نوشته شده توسط استاد مقصد(در سربرگ دانشگاه دارای تاریخ و شماره) با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره که به تائید استاد راهنمای دانشگاه مبدا رسیده باشد به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جهت بررسی و تائید
۲. ثبت درخواست تسویه قرصت تحقیقاتی در سامانه سجاد و بارگذاری مدارک فوق الذکر توسط دانشجو
فرصت تحقیقاتی خارج از کشور:
۱. ارائه صفحه اول گذرنامه+صفحه ای که مهر خروج از کشور و ورود به کشور در آن ثبت شده+ارائه گزارش فرصت تحقیقاتی در قالب نامه رسمی نوشته شده توسط استاد مقصد(در سربرگ دانشگاه) با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره که به تائید استاد راهنمای دانشگاه مبدا رسیده باشد به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جهت بررسی و تائید
۲. ثبت درخواست تسویه قرصت تحقیقاتی در سامانه سجاد و بارگذاری مدارک فوق الذکر توسط دانشجو