عمومی | دانشگاه سوره

نشست تخصصی جشنواره دانشجویی دستان با حضور فرزاد فرجی و نفیسه خلج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره آخرین نشست تخصصی سرامیک دوسالانه دانشجویی دستان در روز سه شنبه ۱۰دی ۹۸ در دانشگاه سوره با استقبال خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد.

علاق­مندان در چهارمین روز جشنواره دوسالانه دانشجویی دستان، آخرین نشست این رویداد با عنوان راهکارهای موثر در فرآیند تولید سرامیک با تمرکز بر مباحث اقتصادی که توسط دو نفر از هنرمندان موفق در هر دو عرصه هنری و اقتصادی سرامیک را به نظاره نشستند . این جلسه که طولانی ترین نشست این دوره بود ابتدا با معرفی  فرزاد فرجی و  نفیسه خلج توسط  قربانی دبیر هنری جشنواره معرفی شدند

فرجی سخنان خود را با گزارشاتی آماری از اقتصاد امروز کارگاه های سرامیک ایران و فارغ­التحصیلان ۱۰ سال اخیر شروع کرده و سپس به خالی بودن جای دروسی مانند اقتصاد در سرامیک، مدیریت کارگاهی و عناوینی از این قبیل اشاره داشتند.

سپس خانم خلج در مورد تفاوت­های محصول هنری و کالای هنری مطالبی را بیان نمودند و راهکارهایی برای دیزاین و طراحی بهتر محصول ارائه کردند. در ادامه هر دو هنرمند از تجربیات و پیشرفت­های شخصی و چگونگی حضور موثر خود در هر دو عرصه اقتصادی و هنری سرامیک گفتند.

در پایان با همکاری آقای قربانی سوالات دانشجویان و علاقه­مندان از دو هنرمند پرسیده شد و این نشست پس از حدود ۳ساعت به پایان رسید. لازم به­ ذکر است اگر چه این آخرین نشست تخصصی دوسالانه دستان بود اما کارگاه ­های تخصصی و دیگر برنامه­ های این جشنواره تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.