عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

تقدیر و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر محمد علی طاهر رئیس دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: علی‌رغم میل باطنی با استعفای دکتر اسلامی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه موافقت شد، البته همچنان دبیر هیات جذب دانشگاه هستند.

دکتر طاهر گفت: با اشاره اینکه از سال ۱۳۸۲ دکتر اسلامی در سمت‌های مختلف دانشگاه فعالیت چشمگیر و با کیفیت داشتند، همچنین در مدتی که مسئولیت دانشگاه را داشتم دکتر اسلامی به عنوان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه بودند و در آن زمینه هم زحمات زیادی کشیدند و در رابطه با ارتقاء دانشگاه تلاش‌های زیادی را کردند و به مدت دوسال است که به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و با تجربیاتی قبلی که در دانشگاه داشتند زحمات زیادی را در ارتقائ کیفیت آموزشی متحمل شدند که در دوسال قبل در رنکینگ جهانی دانشگا‌ه‌های دنیا قرار گرفتیم که این رنکینگ صرفا مختص مسائل پژوهشی نیست بلکه در زمینه آموزشی و ارتقاء کیفی آموزشی هم موثر واقع بود.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه دکتر اسلامی و همچنین دکتر احتشام که در گذشته مسئولیت‌های در دانشگاه داشتند گفت: هر دو بزرگوار از افرادی هستند که برای ارتقاء دانشگاه زحمات زیادی کشیدند و جزء برترین استادان هم از نظر علمی و پژوهشی  دانشگاه محسوب می‌شوند و رتبه هر دو به عنوان استاد تمام دانشگاه است.

وی گفت: امیدواریم که همیشه این سربلندی برای هر دو بزرگوار باشد و شاهد موفقیت‌های روز افزون در مسائل اجرایی، علمی و پژوهشی رشته خودشان باشیم.

در این جلسه دکتر سید محمدرضا اسلامی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در توسعه، ارتقاء و کیفیت آموزشی دانشگاه معرفی شد.

دکتر اسلامی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی سابق دانشگاه از دکتر طاهر رئیس دانشگاه برای راهنمایی و پشتیبانی در حوزه‌های مالی و آموزشی  تشکر کرد.

وی از تلاش و زحمات همکاران در اداره آموزش کل، حوزه معاونت آموزشی، تحصیلات تکمیلی، خدمات ماشینی و آموزش‌های آزاد درجهت توسعه و ارتقاء دانشگاه قدردانی و آرزوی موفقیت برای همگی نمود.

دکتر محمد ابراهیمی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گفت: ا‌‌‌ن‌شاالله دکتر اسلامی در هر کجا که هستند موفق و پیروز و سربلند باشند و برای دکتر احتشام زاده در سمت سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آرزوی موفقیت کرد و افزود: ان‌شاالله با پشتکار و جدیت که در وی سراغ داریم شاهد پیشرفت و توسعه بخش آموزشی همراه با پژوهش و فناوری باشیم.

دکتر حمید ارجمند کرمانی رئیس امور آموزشی دانشگاه گفت: بدون هدایت و راهنمایی‌های دکتر اسلامی و حمایت‌های دکتر طاهر نمی‌توانستیم به موفقیت‌ها برسیم بلکه در هر شرایطی و به هر شکل و در همه جا با وجود این بزرگواران که نقش بسزایی در موفقیت‌ها و ارتقاء سطح کیفی دانشگاه داشتند تقدیر و تشکر کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شناخت و حمایت‌های دکتر احتشام زاده دارم، امیداواریم این مجموعه  با سیاست‌های مشخصی که سیاست دانشگاه نیز دارد، پیش ببریم و بتوانیم خدمات را به نحو شایسته‌ای، در چارچوب قوانین و تا آنجایی که ممکن است انجام دهیم.

دکتر محسن افشار منش رئیس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه از دکتر اسلامی با عنوان اسوه اخلاق یاد برد و به دکتر احتشام زاده به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریک گفت و افزود: در حوزه آموزشی امور فقط آموزشی نیست یعنی فعالیت‌ها در دو حوزه آموزشی و مالی است که به نوعی بازوی معاونت آموزشی و معاونت مالی دانشگاه محسوب می‌شوند.

وی ضمن تقدیر از همکاران در واحدهای آموزش کل، خدمات ماشینی، تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های آزاد گفت: کارکنان باید سعهصدر در برخورد با دانشجویان داشته باشند که خدا را شکر همکاران در این حوزه این خصوصیت را دارند و هرچه موفقیت در این حوزه داریم حاصل زحمات این بزرگواران است.

دکتر مریم احتشام‌زاده سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: گسترده‌ترین و متنوع‌ترین خدماتی که به دانشجویان، اعضای هیات علمی و مراجعه کنندگان بعد از فارغ التحصیلی ارائه می‌شود حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است که پذیرش این مسئولیت سنگین، بدون همراهی همکاران امکان‌پذیر نیست و خوشحالی من این بود سرمایه‌های اصلی این حوزه کارکنان صبور و مسلط به آیین نامه و مهمتر از همه انسان‌هایی هستند که به مراجعه‌کننده به عنوان فرزندانشان نگاه می‌کنند و امیدواریم به کمک تک‌ تک همکاران بتوانیم در راستای اهداف راهبردی دانشگاه و نیز برنامه ‌عملیاتی که در این خصوص پیش خواهم گرفت به جلو ببریم.
در پایان این مراسم دکتر محمد ابراهیمی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، متن لوح تقدیرنامه دکتر اسلامی در زمان تصدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین حکم انتصاب وی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در توسعه و ارتقاء کیفیت امور آموزشی و نیز متن حکم انتصاب دکتر احتشام‌زاده به عنوان سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان را قرائت کرد.