کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه

مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۸ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تفلیس -کشور گرجستان برگزار شده است.در این رویداد ۸۸ مقاله شامل ۱۴۷۴ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- ایران
- عملکرد کارکنان
- رفتار شهروندی سازمانی
- سازمان
- ریسک اعتباری
- توسعه
- توسعه پایدار
- عملکرد سازمانی
- اقتصاد
- پدافند غیرعامل




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه به صورت زیر می باشد:
۱. رهبری هوشمند عاملی اثرگذار بر مسئولیت پذیری فرماندهان نیروی هوایی پایگاه نوژه همدان
۲. شناسایی استراتژی های برتر بازاریابی و بررسی ارتباط آنها با رشد فروش کارخانه لوله و اتصالات چدن (کلاچ)
۳. تاثیر روابط مشتری در فرآیند بین المللی شدن شرکت های بیمه ایران در استان گلستان
۴. بررسی رابطه شایسته سالاری با موفقیت سازمان (منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره))
۵. بررسی وضعیت مدیریت استعداد در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
۶. بررسی نظام پرداخت (مالی و غیر مالی) در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)
۷. The Application of Data Mining(DM) in Human Resources Management
۸. ساماندهی فضای شهری در مدیریت بحران با رویکرد پدافند غیرعامل مطالعه موردی شهرچالوس
۹. تاثیر روابط مشتری و وابستگی متقابل در فرایند بین المللی شدن شرکت (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گلستان)
۱۰. مناسبت گزینی ساماندهی فضاهای شهری و مدیریت بحران در شهر چالوس با رویکرد پدافند غیرعامل
۱۱. شایستگی های مدیران کارآفرین
۱۲. استراتژی های توسعه فرصت های شغلی در صنعت گردشگری در استان یزد
۱۳. پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان بانک صادرات ایران استان یزد بر اساس مدل Five C’s با استفاده از روش ماشین بردارپشتیبان
۱۴. بررسی تاثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان عطر صادراتی بیک ایران)
۱۵. رابطه بین رفتار سازمانی و عملکرد کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان
۱۶. بررسی الگوی آموزش خوشه ای داوطلبان در سازمان های مردم نهاد با تاکید بر اهداف توسعه پایدار در راستای توسعه اجتماعی
۱۷. ارزیابی مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از مدل ترکیبی TOPSIS - AHP (مطالعه موردی:شرکتهای صادرکننده برنج استان مازندران)
۱۸. بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و عملکرد سازمانی شرکت های تولیدی کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی
۱۹. بررسی اثرات استقرار سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیم گیری در سازمان اداره بندر امام خمینی
۲۰. شناسایی و رتبه بندی مولفه های تاب آوری دخیل در پایداری زنجیره تامین شرکت ملی صنایع پتروشیمی
۲۱. بررسی عوامل موثر بر رفتار سرمایه در گردش شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران (رویکرد رگرسیون کوانتایل)
۲۲. تاثیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مشتریان بانک مسکن با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی مشتریان شعب بانک مسکن شهر مشهد)
۲۳. بانکداری فقرا در ایران، توهم یا واقعیت
۲۴. ارزیابی اقتصادی روش آبیاری نوین در تولید گندم (مطالعه موردی استان اردبیل)
۲۵. محاسبه و تحلیل و بررسی ریسک اعتباری در اقتصاد کشاورزی
۲۶. بررسی پدیده قانونگریزی در ایران به عنوان یکی از شاخص های توسعه نیافتگی
۲۷. موانع توسعه ایران در دوره پهلوی
۲۸. بررسی تاثیر سبک رهبری بر تمایل به افشاگری کارکنان (مطالعه موردی کارکنان سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج)
۲۹. شناسایی و اولویت بندی عوامل انتخاب تامین کنندگان در بازارهای جهانی با توجه به شاخص های ریسک درون ایران (مطالعه موردی شهرستان بوشهر)
۳۰. عوامل موثر بر وفاداری به برند بر اساس مدل CBBE در صنعت پوشاک مردانه (برند اطمینان)
۳۱. بررسی یارانه های نقدی و مزایا و معایب آن در اقتصاد
۳۲. اقتصاد دیجیتال و نقش آن در رشد تولید ناخالص داخلی
۳۳. روابط تجاری ایران و هندوستان در زمان پسا تحریم های ۲۰۱۹ آمریکا علیه ایران
۳۴. دسترسی به بازارهای جهانی با تکنیک های مذاکراتی
۳۵. بررسی تغییرات نرخ ارز بر جذب سرمایه ها در کشور ایران
۳۶. Defense Spending and Economic Growth in Iran: Evidence from Co-integration Analysis
۳۷. بسط و گسترش ریسک نقدینگی در قراردادهای اعتباری
۳۸. بررسی نقش مشارکت مشتری و ارزش ایجاد همکاری بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران)
۳۹. بررسی عوامل موثر بر ارزش انتقال تکنولوژی از دانشگاه به صنعت با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
۴۰. بررسی مفهوم دوسوتوانی سازمانی با رویکرد قابلیت های پویا
۴۱. بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت تعارض بر منابع تعارض در جهت افزایش خلاقیت سازمانی (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی)
۴۲. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر سکوت سازمانی با توجه به نقش متغیر میانجی توانمند سازی روانشناختی منابع انسانی در بانک انصار اصفهان
۴۳. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ترانزیت ریلی کالا از کشور با استفاده از روش AHP
۴۴. محاسبه بهره وری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران
۴۵. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت های فروش اینترنتی کالا با استفاده از مولفه میانجی اعتماد مشتریان
۴۶. گردشگری غذا فرصتی برای توسعه گردشگری در ایران
۴۷. تاثیر ابعاد سازمانی بر ارزش تجربی مشتری از طریق متغیر میانجی تجربه مشتری
۴۸. بررسی رابطه بین سیستم اطلاعات مدیریت و تعالی سازمانی در دستگاه های اجرایی شهر بیرجند
۴۹. بررسی عملکرد شهرداری ها در اقتصاد شهری
۵۰. بررسی مدیریت کمیته سازی محصول نامنطبق با استفاده از تکنیک کنترل کیفیت آماری (SPC) در صنعت پلی اتیلن
۵۱. بررسی رابطه استراتژی شرکت و مدیریت سود با هزینه های عمومی و فروش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار از سال ۱۳۹۶-۱۳۹۱
۵۲. بررسی آزمون منحنی S برای تجارت بین ایران و امارات متحده عربی در کالاهای منتخب غیر نفتی
۵۳. بررسی تاثیرات مثبت و منفی توسعه گردشگری بر توسعه پایدار جامعه از سه دیدگاه اقتصادی، اجتماعی و محیطی
۵۴. بررسی تاثیر جوسازمانی بر عملکرد سازمانی در یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی کشور در حوزه نفت و گاز
۵۵. تاثیر سیاست های پولی بر ریسک پذیری اعتباری در نظام بانکی ایران
۵۶. بررسی تاثیر فشار زمانی حسابرسی بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۵۷. بررسی تاثیر روش های مختلف تامین مالی و الویت بندی آنها بر بهبود عملکردشرکت آب فاضلاب شهر تبریز
۵۸. بررسی اثرات مالیاتی رسیدگی به تراکنش های بانکی بر حقوق صاحبان سهام ، تولیدات شرکت و صنعت
۵۹. بررسی تاثیر اخلاق کار اسلامی و حرفه ای بر خودکارامدی عمومی و سرمایه اجتماعی درون سازمانی در اداره امور مالیاتی شهرستان لردگان
۶۰. بررسی مقایسه ای روش های هیورستیک و متاهیورستیک حل یک مسئله ی حمل و نقل پله ای با هزینه ی ثابت
۶۱. بررسی نقش حکمرانی بر رکود تورمی در اقتصاد ایران
۶۲. نحوه مدیریت در سازمان های غیر دولتی
۶۳. ایجاد کردن خلاقیت و نوآوری در سازمان
۶۴. نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان
۶۵. سنجش اثرگذاری ابزارهای بازاریابی بر تمایل به خرید مشتریان
۶۶. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی اعتماد سازمانی
۶۷. پیش بینی عملکرد کارکنان بر اساس متغیر رفتار شهروندی سازمانی و مولفه های آن
۶۸. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با هویت سازمانی کارکنان
۶۹. DIFFERENCE BETWEEN TRADITIONAL COSTING AND ACTIVITY BASED COSTING
۷۰. تاثیر شبکه دانشی برانعطاف پذیری سازمانی با تاکید بر نقش میانجی انتقال دانش سازمانی (مطالعه موردی:کارکنان اداره کل گمرک بازرگان)
۷۱. Doctrinal Fundamentals of ABB and its relationship with ABC / ABM and Strategic Planning
۷۲. مدلسازی اثر تبلیغات در میزان درآمد بازی های موبایلی در ایران با استفاده از روش پویاشناسی سیستم ها
۷۳. جذب پس انداز در مشتریان
۷۴. هوش فرهنگی
۷۵. بررسی تاثیر شکاف کنترل مالکیت بر سرمایه گذاری بیش از حد در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوارق بهادار تهران
۷۶. بررسی رابطه بین توانایی نوآوری، نوع نوآوری و عملکرد سازمان، مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا
۷۷. تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز پایدار بر عملکرد و رویه های سبز(شرکت های کوچک و متوسط استان قزوین)
۷۸. واکاویی ذهن مصرف کننده با شناختن فرآیند توجه بصری و رویکرد بازاریابی عصبی
۷۹. رابطه بین نقدشوندگی سهام و مدیریت سود
۸۰. عوامل موثر بر کارآفرینی صادرات در شرکت های تولیدی استان هرمزگان
۸۱. مدل معادلات ساختاری عوامل موثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات و اعتماد به برند (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه)
۸۲. حسابداری مدیریت و جایگاه حسابدار مدیریت
۸۳. برنامه ریزی تولید و هزینه یابی مبتنی بر فعالیت های سبز برای صنعت آلومینیوم آلیاژی تحت صنعت ۴
۸۴. تاثیر سرمایه فکری بر ظرفیت جذب و نتایج عملکرد بانک آینده
۸۵. تاثیر منابع انسانی بر روی مولفه های نوآوری در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه ایران)
۸۶. بررسی تاثیر ظرفیت جذب دانش بر ارزش شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه دانش و کاربرد دانش (مورد مطالعه: بیمه رازی)
۸۷. رتبه بندی عوامل موثر خارجی و داخلی موثر بر عملکرد صادرات
۸۸. تاثیر بازاریابی حسی بر ترغیب مصرف کننده به خرید کالا مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای رفاه منطقه ۲ تهران