عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار


دکتر رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان طی پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و بردباری حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را  تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان متن این پیام به شرح زیر است:

پرستاران، یکی از مهمترین ارکان عرصه سلامت کشور بویژه حوزه درمان هستند که خدمات ارزنده آنان در این عرصه مهم انکار ناپذیر است.

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار واستقامت که پرستار کربلاییان و پیام رسان رشادت و رسالتشان بود به نام" روز پرستار" در تقویم کشور ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس ومقام پرستاران گرانقدر می باشد.

عزیزانی که با الگو گرفتن از خصایص حضرت زینب کبری (س) تلاش می کنند تا با دانش و صبر توام با عشق به حرفه خود، شایسته ترین خدمات را به بیماران و دردمندان ارائه نمایند، و خوشا به سعادت آنها که نام و حرفه شان با نام این بانوی بزرگ اسلام گره خورده است، افتخار بزرگی که البته مسئولیت پرستاران را نیز سنگین تر می نماید.

بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر وحمایت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش وتکریم این عزیزان نمی توان یافت.

اینجانب با تبریک روز پرستار وارج نهادن به خدمات جامعه پرستاری اعم از استادان، مربیان، پرستاران ودانشجویان رشته پرستاری از خداوند سبحان دوام توفیقات یکایک این عزیزان را آرزو می نمایم.

دکتر رشید حیدری مقدم

رئیس دانشگاه