عمومی | دانشگاه فرهنگیان

اجتماع با شکوه دانشجو معلمان و مسئولین دانشگاه فرهنگیان یزد در مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دانشجو معلمان و مسئولین پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد با تجمع، برگزاری همایش و نشست های تخصصی، راهپیمایی و صدور بیانیه این روز را گرامی داشتند.

حجه الاسلام والمسلمین تولائی: بصیرت برای همگان نیکوست و برای معلمان و مربیان جامعه واجب است.

به مناسبت سالروز حماسه نهم دی روز میثاق امت با ولایت حجه الاسلام والمسلمین تولائی پس از اقامه نماز ظهر ضمن تبریک یوم اله دی با بهره گیری از کلام امام صادق (ع) که فرمود : [العالم بزمان لا تهجم علیه اللوابس] گفت: اگر احاد جامعه نسبت به مسائل سیاسی اجتماعی و دینی بی تفاوت نباشند و هر کس در هر موقعیت و مسئولیتی بصیرت لازم را پیدا کند وضعیت داخلی و خارجی ما به مراتب بهتر خواهد شد.

مسئول نهاد بیان کرد: بصیرت و آگاهی برای همگان نیکو است و برای معلمان و مربیان جامعه ضروری و واجب است.

وی افزود با بصیرت قدرت تشخیص حق از باطل پیدا می شود و به تعبیری بصیرت چراغی است که راه را برای انسان روشن می ­کند. اگر به قضایای گذشته و فتنه­ ها از ۸۸ تا ۹۸ نگاه کنیم خواهیم دید که علاوه ­بر استکبار، ایادی آنان در خارج از کشور همانند عربستان سعودی که هزینه های فتنه­ ها و نفوذها را پشتیبانی می کند، افرادی در داخل کشور نیز با نفوذ در بدنه دولت و مراکز تصمیم ساز، روح ناامیدی را به جامعه تزریق می­ کنند و آنقدر خباثت دارند که در آستانه ۹ دی برای دلسردی طبقه مستضعف حامی انقلاب قیمت اقلام ضروری را افزایش داده­ اند.

امام صادق فرمود: کسی که عالم به زمانه و اوضاع آن شد شبهات را به راحتی میفهمد و دچار سردرگمی نمی­ شود.

در پایان سخنرانی ، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد توسط مسئول بسیج دانشجویی قرائت و با شعارهای انقلابی خاتمه یافت.

دانشگاه فرهنگیان استان یزد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.