عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

پیام تبریک مدیر مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت روز پرستار

علی هشیار مدیر مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در پیامی، فرخنده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و پرستاران بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انتخاب و نام‌گذاری سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) بنام "روز پرستار" حکایت از عظمت شان و منزلت این قشر پرتلاش از کارکنان خدوم حوزه سلامت است.
آن حضرت که اسوه اخلاق و نماد صبر و ایستادگی است باتحمل درد و رنج فراوان، غمخوار دردمندان و برطرف‌کننده آلام از جسم و جان خستگان و رنجوران بود.
پرستاران نیز ازجمله خدمتگزاران دلسوز و پرتلاش نظام سلامت هستند که فعالیت‌های آنان در حلقه اول مجاهدت‌های زحمتکشانِ حوزه بهداشت و درمان، همواره پررنگ بوده و نقش اساسی و تعیین‌کننده در نیل به اهداف اصلی حوزه سلامت و بخصوص بخش درمان دارد.
این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، این روز را به‌تمامی پرستارانی که همچون حضرت زینب (س) در زدودن آلام دردمندان و برطرف کردن بیماری و رنج از رنجوران، کمر همت بسته و در این راه مقدس و والا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان توفیق روزافزون و عزت و سربلندی بیش‌ازپیش را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.


علی هشیار
مدیر مرکز آموزشی درمانی ضیائیان