علوم پایه | دانشگاه ارومیه

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی مهندسی و برق و کامپیوتر برگزار شد

با حضور دکتر حب نقی رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و روسای گروه های آموزشی دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر و فناوری های پیشرفته، دکتر نظر پور به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی و از زحمات دکتر رضازاده رئیس سابق این دانشکده تقدیر و تشکر شد.

دکتر حبی نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این مراسم  گفت: با توجه به اینکه دکتر رضازاده در راستای افزایش تبادلات علمی و بین المللی دانشگاه به عنوان محقق ارشد در دانشگاه ایالتی اورال جنوبی جمهوری فدراسیون روسیه عهده­دار مسئولیت شده اید،  از زحمات این همکار عزیز  که جزء ذخایر علمی دانشگاه ارومیه و استان هستند و به دفعات برای دانشگاه و ایران  عزیزمان افتخار آفرین شده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس دانشگاه ارومیه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر نظر پور سرپرست جدید این دانشکده بیان کرد: دانشکده فنی از افتخارات دانشگاه است و هموراه نقش مهمی در ارتقای دانشگاه داشته است و همین امر باعث شده که ما همواره انتظار بیشتری از این دانشکده در همه زمینه و بالاخص بحث ارتباط با صنعت داشته باشیم.

دکتر قادر رضازاده سرپرست سابق دانشکده فنی مهندسی و برق و کامپیوتر و فناوری های پیشرفته نیز در این جلسه ضمن از تشکر از هیئت رئیسه دانشگاه و تمامی همکاران این دانشکده که در طول مدیریت وی یاری رسان بودند تشکر کرده  و برای دکتر نظر پور آرزوی توفیق کرد.

همچنین دکتر نظر پور سرپرست جدید این دانشکده نیز ضمن تشکر از اعضای هیئت رئیسه به خاطر اعتماد به وی گفت: امیدوارم امانتدار خوبی باشم و از تجربیات دکتر رضازاده حتما در مدیریت این دانشکده استفاده خواهم کرد. از هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه نیز خواهان حمایت بیشتر از این دانشکده هستیم.