عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دیدار و گفتگوی مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان با نماینده صندوق یونیسف و مرکز بین الملل وزارت آموزش پرورش

در راستای برنامه ریزی و تصمیم گیری در خصوص دوره های آموزشی کلاس های چندپایه، مهارت های زندگی و حقوق و تکالیف شهروندی با حمایت مالی صندوق یونیسف، آقای دکتر نظری، مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان، در دیداری صمیمی با نماینده صندوق یونیسف و مرکز اومر بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری این کلاس ها در دانشگاه فرهنگیان بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار که روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ و به میزبانی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، طرفین موافقت کردند که زمان برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به بعد از پایان امتحانات موکول شود تا دانشجومعلمان با آسودگی خاطر و توجه مضاعف از مطالب کلاس ها بهره مند گردند.

شایان ذکر است که اولین دوره از این کلاس ها با عنوان دوره آموزشی حقوق و تکالیف شهروندی در تابستان سال جاری در پردیس نسیبه تهران برگزار شد که مورد استقبال دانشجومعلمان قرار گرفت. تا کنون چندین استان برای برگزاری این کلاس ها اعلام آمادگی کرده اند که این امر حاکی از درک اهمیت آموزش در پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان است.

در این دیدار، نمایندگان مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و صندوق یونیسف از نقش مهم دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم کشور سخن گفتند و از تلاش های مدیریت همکاری های علمی بین الملل دانشگاه فرهنگیان در ایجاد روابط و رایزنی در این خصوص قدردانی کردند. قابل ذکر است که یکی از وظایف مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان ظرفیت سازی و ایجاد فرصت بهره مندی دانشگاه فرهنگیان از خدمات مراکز و هادهای علمی بین المللی از جمله صندوق یونیسف می باشد.

اطلاع رسانی در خصوص زمان برگزاری کارگاه های آموزشی با حمایت صندوق یونیسف متعاقبا اعلام خواهد شد