عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دیدار با خانواده معظم شهید راهخدا امیری در شهر فارسان

وبدا؛ مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امور ایثارگران، از دیدار جمعی از مسئولین دانشگاه با خانواده معظم شهید راهخدا امیری در شهر فارسان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر سید مسیح حسینی افزود: در آستانه سالروز عملیات کربلای ۴ و به منظور ارج نهادن به مقام شهدای مظلوم وغواصان شهید عملیات کربلای ۴ ، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.
وی تصریح کرد: دراین دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه ومدیران شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان سیدالشهدای فارسان وکارشناسان حوزه ایثارگران دانشگاه حضور داشتند.
به گفته وی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین دکتر باغشنی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید، به تشریح جایگاه رفیع شهادت پرداخت و بر ادامه راه ومنش شهدا در کار و زندگی روز مره افراد تاکید نمود.
دکتر حسینی در ادامه به دیدار با خانواده معظم شهید حاج محمد مردانی نافچی اشاره داشت و افزود: این دیدار نیز با حضور مسئولین مذکور انجام شد.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین باغشنی و معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه با تجلیل از مقام شامخ شهدا، این دیدارها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر دانسته و از شهدای عزیز بعنوان ستارگان درخشان آسمان ایران اسلامی نام بردند و به مقام شهید حاج محمد مردانی نافچی ادای احترام نمودند .