عمومی | دانشگاه نیشابور

برگزاری چهارمین دوره مجمع عمومی صندوق پس انداز و قرض الحسنه دانشگاه نیشابور

چهارمین دوره مجمع عمومی صندوق پس انداز و قرض الحسنه کارکنان دانشگاه نیشابور برگزار شد. مجمع عمومی سال ۹۸ صندوق پس انداز و قرض الحسنه کارکنان دانشگاه نیشابور با حضور دکتر صادقی سمرجانی  ریاست محترم دانشگاه نیشابور و رئیس مجمع، اعضا هیات ‌مدیره، بازرس قانونی و اعضای صندوق مذکور برگزارگردید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، گزارشی از فعالیتهای صندوق در سال گذشته ، به حاضرین در جلسه ارائه گردید و اعضای جدید هیات مدیره صندوق انتخاب شدند. بر اساس انتخابات برگزار شده به ترتیب بیشترین آراء، نفرات ذیل به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق قرض الحسنه انتخاب شدند:

آقایان احسان مراتی- وحید دستجردی-  مجید مهرآبادی- داود بکاییان- مهرداد شوریابی

همچنین جناب آقای موسسی بعنوان بازرس قانونی انتخاب گردیدند. در پایان این جلسه دکتر صادقی ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره صندوق و پاسخگویی به دغدغه های کارمندان ابراز امیدواری نمودند که با کمک مالی دانشگاه به صندوق، مبلغ وام و تعداد وامهای پرداختی به کارکنان افزایش یابد.

در حاشیه برگزاری این جلسه معاون محترم کمیته امداد امام خمینی شهرستان نیشابور، جناب آقای حاجتمند در بین کارکنان دانشگاه حضور یافتند و از اجرای پویش هر کارمند یک حامی و هدف گذاری جذب ۱۰۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین استان در این طرح خبر دادند. ایشان از طرح اکرام ایتام و محسنین به عنوان طرح‌های موفق این نهاد یادکرد و ضمن درخواست از کارکنان دانشگاه برای مشارکت در این طرح خداپسندانه، گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است. کمک‌های حامیان در امور معیشت، تحصیل، درمان، مسکن و ازدواج و ... هزینه می شود.