عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان

نشست دکتر اسماعیل خانیان رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور با همکاران بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان

روز چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ با حضور دکتر سعید اسماعیل خانیان رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور ، دکتر سپهوند رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان، دکتر قربانی رئیس و همکاران بخش تحقیقات علوم دامی مرکز در نشستی صمیمی راه های ارتقا و توسعه برنامه های پژوهشی حوزه تحقیقات علوم دامی مورد بررسی قرار گرفت.



در این نشست که در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد، ضمن بررسی شرایط جاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسات، در خصوص راه های توسعه و ارتقای برنامه های پژوهشی و توسعه ای بخش، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
دکتر سپهوند رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان ضمن خوشامدگویی به دکتر اسماعیل خانیان و تقدیر از زحمات همکاران بخش تحقیقات علوم دامی با مروری بر برنامه ها و فعالیت های این بخش، به بررسی ظرفیت ها، پتانسیل تولید، مسائل و مشکلات تحقیقات علوم دامی در استان پرداخته و در راستای بهبود وضعیت مواردی را مطرح نمودند.
دکتر قربانی رئیس بخش تحقیقات علوم دامی نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه ازفعالیت های بخش از ریاست موسسه درخواست کرد تا موسسه مادری در مباحث فنی جدی تر ورود نماید.
در ادامه با توضیحات محققان و مرور برنامه ها، پروژه ها و طرح های تحقیقاتی، ارتباط بخش با سایر دستگاه های اجرایی و پژوهشی مورد ارزیابی و گفتگو قرار گرفت.
دکتر اسماعیل خانیان رییس موسسه تحقیقات علوم دامی، ضمن تقدیر از تلاش محققان بخش تحقیقات علوم دامی در استان و مدل خوب هم افزایی استانی با اشاره به کلیاتی از جمله لزوم دیدگاه هزینه فایده در اجرای طرح ها و پروژه های بخش، تعریف و عنایت به مشخصات دانش فنی، جهت گیری نظام دانشی کشور ، جو فکری و سیستم سازمان تحقیقات و … ، وضعیت و جایگاه اعتباری سازمان، موسسه و مراکز را تشریح کرد.
وی همچنین راهکارها و رهنمود های خود را در زمینه مسائل طرح شده و برنامه هایی که موسسه آنها را در برنامه داشته و حمایت می نماید، ارائه نمود.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان