عمومی | بنیاد ملی نخبگان

استارت‌آپ کسب‌وکار با محوریت تیم‌سازی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ استارت آپ دو روزه کسب‌وکار با همکاری بنیادهای نخبگان استان‌های هرمزگان و کرمان و شرکت نفت مکران خلیج‌فارس و با مشارکت اعضای مبتکران و اشتغال‌آفرینان برتر تیم ملی رباتیک ایران سورنا در دانشکده فنی‌وحرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای میناب برگزار شد.

در این رویداد، ابتدا شرکت‌کنندگان با استارت‌آپ و مراحل راه‌اندازی آن، طرح کسب‌وکار، تیم‌سازی، تفکر واگرا و اجزای بوم کسب‌و‌کار آشنا شدند و سپس ایده‌ها و نظرات خود را پیرامون مباحث تعیین‌شده بیان کردند؛ سپس شرکت‌کنندگان تیم‌هایی را بر اساس علایق و مهارت‌های شخصی خود تشکیل دادند و در پایان نتایج را برای داوری در معرض نمایش گذاشتند.

در این رویداد، ۱۲۰ دانشجو و ۱۰ تیم در حوزه‌های کشاورزی، آب، دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی و فناوری اطلاعات، فنی و گردشگری به رقابت پرداختند که پس از داوری این طرح‌ها به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا و مقرر شد صاحبان ایده‌ها با مستعدان‌برتر جهت انجام پروژه‌های مشترک ارتباط نظام‌مند داشته باشند.

لازم به ذکر است، آشنایی با اجزای بوم کسب‌وکار، اثرگذاری مستعدان‌برتر و شناسایی ایده‌های برتر، از مهمترین اهداف این نشست بود.