عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به عنوان غرفه برتر معرفی شد

غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش اداره کل روابط عمومی، در روز پایانی بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان "غرفه برتر" معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. در مراسم اهداء لوح تقدیر،مسئولین عالی رتبه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری آقایان دکتر شریفی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم ، دکتر نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دکتر باستی دبیر اجرایی بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش،فناوری و فن بازار حضور داشتند.

سطح فناوری ارائه شده، حضور صاحبان فناوری، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها در غرفه، حضور مسئول غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری، بررسی امکان تجاری سازی و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت از شاخص‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بود .

این نمایشگاه با تاکید بر تداوم همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط با مراکز صنعتی و تولیدی و تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری در روز جمعه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ به کار خود پایان داد.