مقالات مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۱ منتشر شد
مجموعه مقالات
مدیریت برند، دوره ۵، شماره ۱
که در سال ۱۳۹۷ منتشر شده بود با تعداد ۷ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
مدیریت برند
(Journal of Brand Management) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه الزهرا (س) به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۹۴ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۱ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)
۲.
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند
۳.
اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات
۴.
تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری
۵.
اثر روزنامه نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی
۶.
تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت های حمل ونقل ریلی