عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

انعقاد ۱۸ تفاهم نامه با مبلغی بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال در غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران

انعقاد ۱۸ تفاهم نامه با مبلغی بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال در غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران


در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، هجده تفاهم نامه با مبلغی بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال توسط غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران منعقد شد.

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، از ۲۶ آذرماه ۹۸ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و در طول برگزاری این نمایشگاه، ۱۸ تفاهم نامه جمعا به مبلغ ۴۷۳/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه به منظور استفاده از یارانه تجاری سازی فناوری ها با وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های مختلف به امضا رسید.



لازم به یادآوری است غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران در نمایشگاه مذکور به عنوان یکی از غرفه های برتر این نمایشگاه انتخاب شد. شاخص هایی همچون: سطح فناوری ارائه شده، حضور صاحبان فناوری، غرفه سازی، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها در غرفه، حضور مسئول غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری (B۲B, B۲C) از شاخص ‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بوده است .
روابط عمومی دانشگاه، این توفیق را به همکاران دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور و سایر دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه تبریک می گوید.

آلبوم تصاویر


Sapp.ir/iust_iran