عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رشد ۵۰ درصدی مقالات نمایه شده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایگاه اسکوپوس

دکتر علی حمیدی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر با ارائه گزارشی از عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در یک سال گذشته تعداد مقالات نمایه شده در پایگاه اسکوپوس بالغ‌بر ۱۸۰ مقاله رسید.
وی با اشاره به افزایش انتشارهای دریافت شده توسط مقالات نمایه شده افزود: تعداد انتشارهای دریافت شده توسط مقالات نمایه شده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایگاه اسکوپوس نیز با افزایش ۲۰ درصدی به عدد ۲۸۲۳ رسید.

افزایش ۱۹ درصدی انتشار مقالات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ISI


دکتر حمیدی ادامه داد: تعداد انتشارهای مقالات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایگاه Clarivate Analytics (ISI) نیز با ۱۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۲۴۴۷ مورد رسیده است.
مدیر اطلاع‌رسانی و شبکه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: مقالات نمایه شده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایگاه pubmed نیز با افزایش ۲۴ درصدی به ۱۳۲ مورد رسیده است.
وی با اشاره به کسب رتبه سوم کتابخانه دانشگاه در بین دانشگاه‌های هم‌تراز گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز باهدف ایجاد دسترسی به منابع اطلاعاتی لازم برای اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان، پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف را از طریق وب‌سایت کتابخانه به نشانی dglib.bpums.ac.ir در اختیار کاربران قرار داده است.
دکتر حمیدی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت تحقیقات و فناوری و حمایت‌های رییس دانشگاه مبلغ یک میلیارد ریال برای خرید منابع اطلاعاتی تخصیص یافت که از این طریق تعداد ۲۳۹ نسخه کتاب به مجموعه کتابخانه‌های دانشگاه افزوده شد.

انتهای پیام/پ.ر-۲۰۳۰

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI